کرونا، بیشتر آمریکایی ها نگران دخالت دولت در حریم خصوصی هستند

به گزارش مجله آی سیب، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد بیش از 70 درصد مردم آمریکا نگران از دست رفتن حریم خصوصی شان در بحبوحه شیوع بیماری کووید-19 هستند.

کرونا، بیشتر آمریکایی ها نگران دخالت دولت در حریم خصوصی هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در یک نظرسنجی جدید در آمریکا بیش از 70 درصد شرکت نمایندگان از احتمال از دست رفتن آزادی های فردی خود در نتیجه شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی نموده اند.

در این نظرسنجی که پایگاه خبری هیل و موسسه نظرسنجی هریس ایکس آن را روزهای 6 و 7 آوریل انجام داده اند 74 درصد از شرکت نمایندگان گفته اند نگران از دست رفتن آزادی های فردی خود هستند.

پایگاه خبری هیل نوشته 83 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی هم گفته اند از احتمال ابتلا به بیماری کووید-19 نگران هستند. دومین نگرانی مهم در میان جامعه آماری این نظرسنجی، از دست رفتن این آزادی ها بوده است.

بسیاری از شهرهای آمریکا در روزهای گذشته صحنه اعتراض به قوانین فاصله گذاری اجتماعی وضع شده برای مهار این بیماری همه گیر جهانی بوده اند. معترضان گفته اند وضع این قوانین به اقتصاد لطمه می زند.

مقام های مراکز نظرسنجی در هفته های گذشته هشدار داده اند دولت آمریکا ممکن است به بهانه شیوع این بیماری آزادی های فردی افراد را نقض کند.

محمد یونس، سردبیر موسسه نظرسنجی گالوپ به پایگاه خبری هیل گفت: فکر می کنم در دوره بعد از کرونا، چالش بسیار مهمی بین آزادی های مدنی و سلامت عمومی وجود خواهد داشت.

او گفته که چالش کنونی این است که دولت ها باید بین رصد شهروندان به وسیله گوشی های همراه و عدم دخالت در آزادی های فردی آنها توازن ایجاد نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1012

به "کرونا، بیشتر آمریکایی ها نگران دخالت دولت در حریم خصوصی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، بیشتر آمریکایی ها نگران دخالت دولت در حریم خصوصی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید