شروع سراسری ثبت ملی اطلاعات پرستاران، فرصت دو ماهه

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، مریم حضرتی، در جلسه ویدیوکنفرانس با مدیران پرستاری سراسر کشور با آرزوی سلامتی برای مصدومان حادثه زلزله شب گذشته استان کرمانشاه و تشکر از تیم های نظام سلامت جهت خدمت رسانی به مصدومان، شروع سراسری ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته را ابلاغ کرد.

شروع سراسری ثبت ملی اطلاعات پرستاران، فرصت دو ماهه

وی با اشاره به اجرای موفق طرح پایلوت ثبت ملی اطلاعات پرستاران وگروه های وابسته در تبریز، سمنان و نیشابور، گفت: اجرای سراسری این طرح در یک فرصت دو ماهه و تا خاتمه دی ماه انجام می گردد.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: در این طرح اطلاعات دقیق و به روز کادر پرستاری در تمام بخش های کشور، شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی، بهیار، یاری پرستار و یاری بهیار ثبت می گردد.

وی توضیح داد: از پرستاران و گروه های وابسته شامل افراد شاغل، بازنشسته، بیکار و منتظر در لیست طرح نیروی انسانی تقاضا می گردد با مراجعه به این سامانه به نشانیRn.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند. این کد به عنوان ثبت موقت اطلاعات درسامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران وگروههای وابسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

حضرتی ادامه داد: این اطلاعات در مرحله بعد، توسط بانک های اطلاعاتی موجود در وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری اعتبارسنجی شده و از اطلاعات جمع بندی شده جهت برنامه ریزی نیروی انسانی با توجه به ایجاد دسترسی به مدیران پرستاری استفاده خواهد شد.

وی از تمام همکاران گروه پرستاری خواست تا با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند. همچنین مدیران پرستاری به وسیله اطلاع رسانی، تبلیغ گسترده و...، گروه پرستاری را برای ثبت اطلاعات ترغیب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 105

به "شروع سراسری ثبت ملی اطلاعات پرستاران، فرصت دو ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سراسری ثبت ملی اطلاعات پرستاران، فرصت دو ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید