آیفون ایکس آر پر فروش ترین محصول اپل در سه ماهه چهارم امسال میلادی خواهد بود

به گزارش مجله آی سیب، تحلیلگر مشهور اپل مینگ چی کو، که اغلب با پیشبینی های درست خود از بازار محصولات اپل شناخته می گردد معتقد است آیفون ایکس آر رکورددار فروش خواهد شد.

آیفون ایکس آر پر فروش ترین محصول اپل در سه ماهه چهارم امسال میلادی خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این تحلیلگر مشهور معتقد است نخستین علتی که مردم را به سمت آیفون ایکس آر سوق می دهند قیمت مناسب در کنار کاربردهای متعدد است.

مینگ چی کو، که وضعیت اپل را دورادور تحت نظر دارد در یادداشت جدید خود در خصوص فروش محصولات اپل در سه ماهه چهارم پایانی سال نوشت: اگر قرار باشد مردم بین گوشی های جدید اپل یک مدل را انتخاب نمایند، شکی نیست که انتخابشان آیفون ایکس آر است.

این گوشی هوشمند از حداقل قیمت 749 دلار آغاز می گردد، در حالی که دیگر آیفون های جدید اپل از قیمت 999 دلار آغاز می شوند.جالب است که کو در بخشی دیگر از سخنان خود وضعتیت حمل و نقل محصولات اپل را نیز براورد نموده و معتقد است که برآورد میزان حمل و نقل آیفون ایکس آر در سه ماهه پایانی امسال میلادی به رقم 10 درصد افزایش می رسد. در حال حاضر انتظار می رود که این شرکت بین 36 تا 38 میلیون گوشی را در طول این مدت، برای 33 تا 35 میلیون نفر، حمل کند.

در بخشی دیگر از براوردهای کو می خوانیم که احتمالا فروش کل آیفون به 78 میلیون تا 83 میلیون واحد از 75 تا 80 میلیون نسخه ارتقا پیدا کند. این در حالی است که اپل 77.3 میلیون آیفون را در بازه زمانی یک سال قبل فروخته و بنابراین انتظار افزایش فروش کلی به شکل قابل توجهی دیده نمی گردد .

کو در بخشی از یادداشتش نوشت: من بر این باورم که جایگزینی ایکس آر به جای آیفون 8 حتمی است چرا که نمایشگری بزرگتر، عمر باتری طولانی تر و پشتیبانی از دو سیم کارت را شامل می گردد.

به نظر می رسد پیشبینی کو چندان دور از واقعیت نباشد و چرا که آیفون ایکس آر برخی از ویژگی های موجود در آیفون های گران قیمت مانند شناسایی چهره و صفحه نمایش بزرگتر را ارائه می دهد. با این حال سیستم دوربین پیشرفته ای نداد و به علت کیفیت پایین تر صفحه نمایش خود ارزان تر است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 73

به "آیفون ایکس آر پر فروش ترین محصول اپل در سه ماهه چهارم امسال میلادی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون ایکس آر پر فروش ترین محصول اپل در سه ماهه چهارم امسال میلادی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید