بنیاد مستضعفان هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت نموده است

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد مستضعفان، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه ای با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مدیران ارشد بنیاد در جریان فعالیت های این بنیاد در حوزه محرومیت زدایی قرار گرفتند.

بنیاد مستضعفان هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت نموده است

سعیدی کیا در این نشست گزارشی از اقدامات بنیاد به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه کرد و گفت: فعالیت های این بنیاد در راستای محرومیت زدایی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی عملیاتی می گردد که در این راستا بنیاد مستضعفان هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت نموده است.

پورابراهیمی: محرومیت زدایی از قلعه گنج، الگویی برای سایر مناطق باشد

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این نشست گفت: اجرای مدل اقتصاد مقاومتی از جنوب کرمان شروع شده که متولی آن بنیاد مستضعفان بوده و با سرعت خوبی در حال توسعه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه 8 منطقه جدید به لیست اجرای مدل اقتصاد مقاومتی اضافه شده است، اضافه نمود: این مناطق براساس شاخص هایی همانند محرومیت ها، شرایط اقلیمی و اولویت های حل محرومیت ها انتخاب می شوند که بنیاد مستضعفان روی آن کار می نماید.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی انجام داده و برای حل مسائل مردم مناطق محروم همانند قلعه گنج و کرمان ظرفیت سازی نموده است، ادامه داد: این ظرفیت سازی می تواند ادامه یابد و به یک مدل واقعی در حوزه کاری تبدیل گردد.

پورابراهیمی با بیان اینکه می توان از ظرفیت های بخش دولتی و قانون بودجه برای برطرف مسائل مناطق محروم استفاده کرد، تاکید نمود: می توان از ظرفیت های حوزه قوانین و مقررات همانند منابع 1.5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی و تبصره های 16 و 18 بودجه برای توسعه مناطق محروم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه نشست مشترک بعدی کمیسیون اقتصادی و بنیاد مستضعفان برای جمع بندی اقدامات در هفته های آتی برگزار می گردد، اضافه نمود: کمیسیون اقتصادی از اقدامات بنیاد مستضعفان در کشور حمایت می نماید تا بتوان در چارچوب مدل اقتصاد مقاومتی با حمایت بنیاد، محرومیت ها را برطرف کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 130

به "بنیاد مستضعفان هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مستضعفان هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید