تصاویر ، شهری در آمریکا به گردشگران پول می دهد!

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران نوشت: در پی تعطیلی دولت آمریکا و کاهش تعداد گردشگران، یک شهر در ایالت کالیفرنیا برای جذب گردشگر دست به اقدامی جدید زده است.

تصاویر ، شهری در آمریکا به گردشگران پول می دهد!

به گزارش وبسایت ترول پالس، در پی تعطیلی دولت آمریکا و کاهش تعداد گردشگران در این کشور، شهر سان لوئیس اوبیسپو واقع در ایالت کالیفرنیا برای جذب گردشگر دست به اقدامی جدید زده است و به هر گردشگری که از تاریخ اول ژانویه تا 31 مارس امسال میلادی از این شهر بازدید کند، مبلغ 100 دلار جایزه می دهد. البته این جایزه نقدی فقط به 500 نفر اولی که به این شهر سفر نمایند، پرداخت خواهد شد.

وبسایت ترول پالس با اعلام این خبر نوشت: اگر اقامت خود را به مدت دو شب در یکی از هتل های این شهر رزرو کنید و کد تأیید خود را به ایمیل رسمی این شهر بفرستید، یک کد دیگر دریافت خواهید کرد. پس از سفر به این شهر با ارائه این کد تأیید به اتاق بازرگانی شهر سان لوئیس اوبیسپو، مبلغ 100 دلار به صورت نقدی به شما پرداخت خواهد شد.

این وبسایت در ادامه به جاذبه های گردشگری شهر سان لوئیس اوبیسپو اشاره نموده و می نویسد: دلایل زیادی برای سفر به این شهر وجود دارد از جمله پیاده روی در تپه های بیشاپ، دیوار آدامسی و بازدید از کلیساهای این شهر.

شهر سان لوئیس اوبیسپو در حالی دست به این اقدام جدید برای جذب گردشگر زده که تعطیلی دولت آمریکا امروز یک ماهه می گردد. این طولانی ترین تعطیلی کل تاریخ آمریکا است. با این حال نمایندگان کنگره و کاخ سفید هنوز بر سر تأمین بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی مکزیک اختلاف نظر دارند. رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد تخصیص مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون دلار برای ساخت دیوار مرزی را مطرح نموده است. این درحالی است که دموکرات ها با این بودجه مخالفت نموده اند.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته هم در یک سخنرانی پیشنهادهایی را برای بازگشایی دولت ارائه کرد. وی به دموکرات ها پیشنهاد کرد در صورت موافقت با طرح تأمین بودجه مورد احتیاج برای ساخت دیوار مرزی مکزیک، او هم با طرح داکا (اقامت فرزندان مهاجران غیرقانونی در آمریکا) موافقت خواهد نمود. این درحالی است که دموکرات ها با این طرح او مخالفت کردند و حتی به انتقاد از آن پرداختند.

52311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 138

به "تصاویر ، شهری در آمریکا به گردشگران پول می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، شهری در آمریکا به گردشگران پول می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید