تیراندازی قهرمانی دنیا، صعود بانوان به نیمه نهایی تفنگ درازکش

به گزارش مجله آی سیب، در خاتمه مرحله مقدماتی تفنگ 50 متر درازکش در مسابقات جهانی تیراندازی هر سه نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.

تیراندازی قهرمانی دنیا، صعود بانوان به نیمه نهایی تفنگ درازکش

به گزارش خبرنگاران، در انتها سومین روز این رقابت های دنیای تیراندازی و در تفنگ 50 متر درازکش و در گروه اول مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی با 615.2 و 611.8 امتیاز به ترتیب به مقام های شانزدهم و سی و دوم دست یافتند و در گروه دوم الهه احمدی دیگر تیرانداز کشورمان با613.2 امتیاز عنوان بیست و دوم را به خود اختصاص داد.

در انتها مرحله حذفی و محاسبه مجموع امتیازات 3 ملی پوش کشورمان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این مرحله 70 ورزشکار از سراسر دنیا حضور دارند.

این رقابت ها فردا در رشته میکس تفنگ رده سنی جوانان با ترکیب فاطمه کرم زاده، امیرسیاوش ذوالفقاریان، آرمینا صادقیان و امیرمحمد نکونام پیگیری خواهد شد. در ادامه، بانوان ملی پوش رشته تراپ متشکل از 3 تیرانداز، فاطمه امیری بهزادی، شیوا فرح پور و سپیده سیرانی در 3 راند پا به جوخه آتش می گذارند.

در رشته تفنگ 50 متر درازکش بانوان، مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی و الهه احمدی در برابر حریفان دنیای خود قدرت نمایی خواهند کرد. در انتها نیز هانیه رستمیان تیرانداز کشورمان در رشته تپانچه بادی رده سنی جوانان به مصاف حریفان دنیای خود می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 32

به "تیراندازی قهرمانی دنیا، صعود بانوان به نیمه نهایی تفنگ درازکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی قهرمانی دنیا، صعود بانوان به نیمه نهایی تفنگ درازکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید