ثبت نام تسهیلات 5 میلیون تومانی بازنشستگان شروع شد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جمع روسای کانون های بازنشستگان در شیراز گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از روز پنجشنبه اول شهریور شروع گردیده و تا 31 شهریور ادامه دارد .

ثبت نام تسهیلات 5 میلیون تومانی بازنشستگان شروع شد

جمشید تقی زاده اضافه نمود:اعتبار تسهیلات وام ضروری بازنشستگان کشوری 2 هزار میلیارد تومان است و از سوی بانک صادرات به 400 هزار بازنشسته کشوری اعطا می گردد.

وی گفت: این تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد سالانه 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

تقی زاده بیان نمود: برای ثبت نام اینترنتی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir، شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضی وام، لازم است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اضافه نمود: همچنین مبلغ وام فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج گردیده و از این حساب حقوق بازنشستگی یا وظیفه دریافت می نماید، واریز خواهد شد.

تقی زاده با بیان اینکه اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند، گفت: این تسهیلات در 12 مرحله و به ترتیب اولویت به واجدان شرایط پرداخت خواهد شد.

وی اضافه نمود: همچنین تسویه حساب قبل از سرانجام اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود و باید پیش از ثبت نام، اقساط وام های قبلی تسویه گردیده باشد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور تاکید نمود: اگر تعداد متقاضیان در شرایط برابر بیشتر از 400 هزار نفر باشد، پرداخت وام از طریق قرعه کشی به متقاضیان داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 20

به "ثبت نام تسهیلات 5 میلیون تومانی بازنشستگان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام تسهیلات 5 میلیون تومانی بازنشستگان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید