دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در شهر بخارست رومانی پیگیری شد.

دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مصاف هلاری ماگیسالو از استونی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی رضوان آرنات از رومانی را 8 بر صفر برد. محسن نژاد در مرحله نیمه نهایی مقابل فومیتا از ژاپن 7بر صفر باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 67 کیلوگرم، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سرهی کوزوب از اوکراین با نتیجه 10 بر 2 باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان با نتیجه 12 بر 4 باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از ترکیه با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی 8 بر صفر باخت و به گروه شانس مجدد راه یافت.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مجیا کاستلو از هندوراس را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد در دور یک چهارم نهایی مقابل یوتا نارا از ژاپن 5 بر 4 پیروز شد مرحله نیمه نهایی مقابل تیورک از مجارستان 3بر یک باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 92

به "دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید