فتحی: در پرونده پروپئیچ 364 هزار دلار جریمه گردیده ایم

به گزارش مجله آی سیب، مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید هنوز نامه ای به باشگاه استقلال مبنی بر جریمه 700 هزار دلاری ارسال نشده است.

فتحی: در پرونده پروپئیچ 364 هزار دلار جریمه گردیده ایم

به گزارش خبرنگاران، پروپئیچ با قراردادی دو ساله در سال 94 به استقلال پیوست و در مدت زمان حضورش در جمع آبی های پایتخت، برای این تیم 5 گل به ثمر رساند. در فصل دوم این بازیکن مورد تایید منصوریان قرار نگرفت و با قرار دریافت نام این بازیکن در لیست مازاد استقلال، او راهی کشورش شد. پس از آن پروپئیچ با شکایت به فیفا خواهان پرداخت مطالبات خود شد که به نظر می رسد فیفا به نفع این بازیکن رای داده و استقلال مجبور به پرداخت 364 هزار دلار است.

البته هنوز نامه ای نه به باشگاه استقلال و نه به فدراسیون فوتبال مبنی بر جریمه شدن استقلال در این پرونده فرستاده نگردیده است.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران درباره جریمه این باشگاه در پرونده پروپئیچ اظهار کرد: فعلا نامه ای برای باشگاه نیامده است و باید نامه بیاید تا ما آن را پیگیری کنیم. البته ما می دانیم که باشگاه در این پرونده جریمه گردیده است.

وی ادامه داد: دوستانی که پیگیر کارهای باشگاه استقلال هستند، این پرونده را دنبال می نمایند و در حال اجرا کارهای آن هستیم تا هر چه زودتر این پرونده هم بسته گردد. جریمه ای که باشگاه در پرونده پروپئیچ متمحل گردیده است، 364 هزار دلار است که وکلای باشگاه پیگیر آن هستند تا استقلال این پرونده را هم پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 38

به "فتحی: در پرونده پروپئیچ 364 هزار دلار جریمه گردیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: در پرونده پروپئیچ 364 هزار دلار جریمه گردیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید