فوتبال دنیا، ارنستو والورده: فعلا به بازی با رئال مادرید فکر نمی کنم، سویا نسبت به بازی سوپرجام وضعیت بهتری دارد

به گزارش مجله آی سیب، فوتبال دنیا - ارنستو والورده امیدوار است تیمش در بازی بزرگ این هفته مقابل سویا به روند ناکامی های اخیرش سرانجام دهد.

فوتبال دنیا، ارنستو والورده: فعلا به بازی با رئال مادرید فکر نمی کنم، سویا نسبت به بازی سوپرجام وضعیت بهتری دارد

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی بارسلونا مقابل سویا در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا ابراز امیدواری کرد روند منفی اخیر تیمش در لیگ سرانجام یابد.

سرمربی بارسلونا در این باره گفت: بازی سوپرجام اسپانیا را دوباره مرور کردیم و البته حالا سویا نسبت به آن بازی در فرم بهتری قرار گرفته است. سویا کاملا در جو رقابت قرار گرفته و روند خوبی را می گذراند. برخی بازیکنانش عوض شدند و ماچین گزینه های زیادی در اختیار دارد. همه تیم ها وقتی مقابل بارسا قرار می گیرند، تغییراتی در سبک و چینش بازیکنانشان ایجاد می نمایند. امیدوارم با برتری در این بازی به روند بد اخیرمان در لیگ سرانجام دهیم.

والورده در ادامه اضافه کرد: 3 بازی مهم پیش رو داریم. اولی بازی با با سویا، صدرنشین لیگ است. از زمان حضورم در بارسلونا، این اولین باری است که صدرنشین نیستیم. سپس در بازی با اینتر بر سر صدرنشینی گروه در لیگ قهرمانان اروپا مبارزه می کنیم و در ادامه هم الکلاسیکو از راه می رسد. مشتاق آغاز یک هفته جذاب هستیم. فعلا به بازی با رئال مادرید فکر نمی کنم چون 2 بازی مهم دیگر در پیش داریم. برای صدرنشینی در هر 2 تورنمنت بازی می کنیم. جدول رده بندی لالیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 76

به "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: فعلا به بازی با رئال مادرید فکر نمی کنم، سویا نسبت به بازی سوپرجام وضعیت بهتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: فعلا به بازی با رئال مادرید فکر نمی کنم، سویا نسبت به بازی سوپرجام وضعیت بهتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید