فوتبال دنیا، نیکو کواچ: بایرن مونیخ اگر تغییر کند با انتقاد روبرو می گردد، 2 هفته است که خودم را برای این بازی آماده نموده ام!

به گزارش مجله آی سیب، فوتبال دنیا - نیکو کواچ گذر از سد آاک آتن را گامی بلند در جهت رسیدن به اهدافش می داند.

فوتبال دنیا، نیکو کواچ: بایرن مونیخ اگر تغییر کند با انتقاد روبرو می گردد، 2 هفته است که خودم را برای این بازی آماده نموده ام!

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ بازی با آاک آتن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را یک نبرد کلیدی و حساس برای شاگردانش در تیم فوتبال بایرن مونیخ می داند.

سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: بازی فردا بسیار حساس است. می خواهیم در این بازی به پیروزی برسیم اما می دانیم کار آسانی در پیش نداریم. من حدود2 یا 3 هفته است که خودم را برای این بازی آماده نموده ام. پیروزی همیشه مهم است. برای آ اک آتن این آخرین شانس برای حذف نشدن به نظر می رسد و به همین دلیل احتمالا خیلی با انگیزه به میدان خواهد آمد.

کواچ در انتها گفت: بایرن پیش از این هم خوب کار نموده و این بازی برای بازیکنان خیلی مهمی به حساب می آید. چنانچه بایرن مونیخ تغییراتی داشته باشد با انتقاد روبه رو می گردد اما اگر تیم های دیگر تغییر نمایند، اصلا اهمیتی ندارد!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 77

به "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: بایرن مونیخ اگر تغییر کند با انتقاد روبرو می گردد، 2 هفته است که خودم را برای این بازی آماده نموده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: بایرن مونیخ اگر تغییر کند با انتقاد روبرو می گردد، 2 هفته است که خودم را برای این بازی آماده نموده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید