مردم آمریکا معتقدند ترامپ بهتر از سطح انتظار در زمینه اقتصاد عمل نموده است

به گزارش مجله آی سیب، نظرسنجی جدید اجرا شده توسط پایگاه هیل و هری ایکس نشان داد شرکت نمایندگان در این نظرسنجی اقتصاد را به عنوان اصلی ترین حوزه ای که در آن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بهتر از سطح انتظارات عمل نموده است، مطرح می نمایند.

مردم آمریکا معتقدند ترامپ بهتر از سطح انتظار در زمینه اقتصاد عمل نموده است

به گزارش خبرنگاران، این نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد که 36 درصد از کل شرکت کنندگان معتقدند عملکرد ترامپ در حوزه اقتصاد بهتر از سطح انتظارات بوده است.

اکثر هواداران ترامپ نیز اعلام نموده اند که بهترین عملکرد ترامپ در نحوه رسیدگی اش به اقتصاد بوده به طوری که 63 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقد هستند که ترامپ بهتر از سطح انتظارات به مساله اقتصاد رسیدگی نموده است.

رئیس جمهور آمریکا بارها به خاطر رشد مالی در دوران ریاست جمهوری اش به خود بالیده و به کاهش نرخ بیکاری اشاره نموده است.

وزارت کار آمریکا اوایل ماه جاری میلادی گزارش داد که اقتصاد نزدیک به 312 هزار شغل در ماه دسامبر اضافه نموده در حالی که نرخ بیکاری از 3.7 درصد به 3.9 درصد افزایش یافته است.

این نظرسنجی نشان داد 24 درصد از شرکت کنندگان از نحوه رسیدگی ترامپ به مساله امنیت ملی، 22 درصد از انتصاب های قضائی و 21 درصد از سیاست خارجی رضایت داشتند.

23 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که نحوه عملکرد ترامپ در اولویت های سیاسی از جمله کاهش مالیات و امنیت مرزی بهتر از سطح انتظارات بوده در حالی که 20 درصد اعلام نموده اند که عملکرد ترامپ در اداره دولت بهتر از سطح انتظارات بوده است.

این در حالی است که در جریان این نظرسنجی ترامپ پایین ترین آمار را در زمینه لحن و پیغام هایش دریافت نموده است به طوری که تنها 12 درصد از شرکت کنندگان اعلام نموده اند که عملکرد ترامپ در این زمینه بهتر از سطح انتظارات بوده است.

در این نظرسنجی اجرا شده توسط پایگاه هیل و هری ایکس هزار تن شرکت داشتند و این نظرسنجی در تاریخ 25 و 26 ژانویه امسال میلادی (پنجم و ششم بهمن) انجام شد. درصد خطای این نظرسنجی نیز 3.1 درصد برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 144

به "مردم آمریکا معتقدند ترامپ بهتر از سطح انتظار در زمینه اقتصاد عمل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم آمریکا معتقدند ترامپ بهتر از سطح انتظار در زمینه اقتصاد عمل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید