نظارت ویژه ای اف سی بر بازی پرسپولیس ، طرفدار منضبط را عشق است

به گزارش مجله آی سیب، پرسپولیسی ها امیدوارند که به جای رفتارهایی مانند طرفداران استقلال در بازی با السد، از طرفداران خود تا آخرین دقایق فقط حمایت ببینند!

نظارت ویژه ای اف سی بر بازی پرسپولیس ، طرفدار منضبط را عشق است

به گزارش خبرنگاران ، پرتاب نارنجک و موارد محترقه دیگر از سوی طرفداران در استادیوم های ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی) را روی بازی هایی با میزبانی تیم های ایرانی حساس نموده است. به همین خاطر است که لین فینگ، ناظر ویژه ای اف سی به رعایت مسائل انضباطی تأکید می نماید: پرتاب اشیاء، استفاده از مواد محترقه، همراه داشتن نشان، پرچم و پلاکارد غیر ورزشی، شعار و همراه داشتن بنر با عناوین مذهبی و سیاسی و همچنین استفاده از لیزر در این دیدار ممنوع خواهد بود و با مشاهده این موارد، تیم میزبان با محرومیت از میزبانی و جریمه نقدی روبرو خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دیدار را به طور ویژه زیر نظر دارد و عدم رعایت مسائل انضباطی، شدیدترین جریمه را برای میزبان همراه خواهد داشت.

موضوع ناراحت کننده اما اینجاست که بعضی طرفداران، هیچ وقت این هشدارها را آن طور که باید و شاید جدی نمی گیرند. نمونه اش را هم در بازی استقلال- السد دیدیم که علی رغم حکم تعلیقی کمیته انضباطی ای اف سی مبنی بر محرومیت طرفداران، باز هم عده ای بودند که بعد از گل خوردن تیم محبوب شان اشیایی را به داخل زمین پرتاب می کردند. پرسپولیسی ها اما امیدوارند که به جای چنین رفتارهایی تا آخرین دقایق، از طرفداران خود فقط حمایت ببینند!

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 46

به "نظارت ویژه ای اف سی بر بازی پرسپولیس ، طرفدار منضبط را عشق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت ویژه ای اف سی بر بازی پرسپولیس ، طرفدار منضبط را عشق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید