پارگی مینیسک محجوب را خانه نشین می نماید

به گزارش مجله آی سیب، مصدومیت جواد محجوب جدی است و پیش بینی می گردد او به خاطر پارگی مینیسک در رقابت های جهانی مجبور به 4 ماه خانه نشینی گردد!

پارگی مینیسک محجوب را خانه نشین می نماید

به گزارش خبرنگاران ، گویا بدشانسی و ناکامی خیال ندارند دست از سر جواد محجوب جودوکار سنگین وزن کشورمان بردارند چراکه بعد از نتیجه نگرفتن در بازیهای آسیایی و جهانی باکو، او حالا باید به خاطر پارگی مینیسک، 4 ماه خانه نشین گردد!

جواد محجوب ملی پوش سنگین وزن جودوی ایران که بعد از ناکامی در بازی های آسیایی عازم رقابت های جهانی آذربایجان گردیده بود، به خاطر فشار زیادی که در چند مسابقه پشت سر هم تحمل نموده بود، روی تاتامی جهانی دچار مصدومیت شد و نتیجه نگرفت. محجوب در آذربایجان از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و چاره ای نداشت جز وداع با این مسابقات. اما فکرش را نمی کرد این آسیب دیدگی به قدری جدی باشد که بعد از بازگشت به ایران تقریبا به تهدیدی جدی برایش تبدیل گردد! در این چند روز که او از باکو بازگشته، به علت درد شدید، پیگیر وضعیتش گردیده و یکسری آزمایش های تخصصی دیگر را پشت سر گذاشته تا تعیین گردد که دقیقا آسیب دیدگی اش چیست و چه مدت باید استراحت کند.

محجوب پس از بازگشت از آذربایجان تحت نظر دکتر عابدی یکتا به آنالیز مصدومیتش پرداخته و قرار است با کاهش التهاب زانویش برای اطلاع از میزان مصدومیت MRI انجام دهد. اینطور پیش بینی می گردد که در صورت پارگی مینیسک زانو، او برای درمان چاره ای جز 4 ماه دوری از میادن و خانه نشینی ندارد که این موضوع در روند بنامه ریزی او برای کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 تاثیر زیادی دارد.

5، 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 62

به "پارگی مینیسک محجوب را خانه نشین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارگی مینیسک محجوب را خانه نشین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید