پروین: برای فینال به آزادی می روم، امیدوارم پاقدمم خوب باشد

به گزارش مجله آی سیب، در بازی برگشت حتما به استادیوم می روم و قرار است چند پیشکسوت را هم با خود ببرم. ان شاء اله قدم مان خوب باشد و پرسپولیس قهرمان گردد.

پروین: برای فینال به آزادی می روم، امیدوارم پاقدمم خوب باشد

به گزارش خبرنگاران ، پیش بینی علی پروین این بود که پرسپولیس حداقل با یک مساوی از بازی ژاپن برمی گردد و قول داده بود اگر شانسی برای قهرمانی مانده باشد، در بازی برگشت به وزرشگاه آزادی برود. حالا اما با اینکه پرسپولیس بازی رفت را دو بر صفر باخته، پروین تصمیم گرفته به همراه چند پیشکسوت دیگر به استادیوم برود و پرسپولیس را حمایت کند.

بازی پرسپولیس در زمین کاشیما را چطور دیدید؟

پرسپولیس در نیمه اول خوب بود، خیلی هم خوب بود اما متاسفانه در نیمه دوم کم آورد. من نمی دانم این اتفاق به خاطر تغییر ساعت بود یا بازیکنان خسته شده بودند اما به هر حال نیمه دوم خوبی نبود. البته پرسپولیس در این مدت بازی های سنگینی داشته که همه را با 12- 13 تا بازیکن انجام داده و حق دارد خسته باشد.

البته آنها خیلی هم عصبی بودند که نتیجه اش شد اخراج سیامک نعمتی و شجاع هم شانس آورد که داور اخراجش نکرد.

من اگر نعمتی را ببینم حتما این را به او می گویم. بازیکنی که خوب بازی می نماید و مطرح می گردد که نباید اینقدر عصبانی باشد و اصلا نباید نگاه کند چه کسی او را می زند. نمی دانم نعمتی و خلیل زاده چرا اینقدر عصبی بودند. اینها بازیکنان مطرحی هستند و نباید به همین راحتی اخطار بگیرند و یا اخراج شوند. مخصوصا در این شرایطی که پرسپولیس بازیکن ندارد.

در بازی رفت به نوع بازی امید عالیشاه و شایان مصلح هم خیلی انتقاد شد که البته انتقادهای بجایی بود. به ویژه در مورد عالیشاه که بدترین بازی را انجام داد.

اتفاق اینها بازیکنان بدی نیستند، منتها تیم ژاپنی خیلی سرعت داشت. من حتی آن زمان که تیم های خودم مقابل ژاپنی ها بازی می کردند از سرعتشان وحشت داشتم. دیروز هم دیدید که تا یک توپ به بازیکنان ما می رسید چند ژاپنی روی پای او می رفتند تا توپش را بگیرند.

به طور کلی مهم ترین دلیل شکست پرسپولیس را چه می دانید؟

باور کنید اگر پرسپولیس در نیمه دوم حساب کتاب بیشتری داشت، گل نمی خورد و حداقل یک مساوی می گرفت. صحنه گل دوم را ببینید تا متوجه شوید که اگر بازیکن برزیلی هزار توپ دیگر را آنطور بزند، هیچکدام گل نمی گردد.

حالا با نتیجه ای که رقم خورد، به نظرتان پرسپولیس در بازی برگشت چطور باید بازی کند؟

بچه ها باید حواسشان باشد که در بازی برگشت اول گل نخورند و بعدا به فکر گلزنی باشند، چون اگر خدای ننموده پرسپولیس در تهران فقط یک گل بخورد آنوقت باید 4 گل بزند که خیلی سخت است. به نظر من پرسپولیس اگر گل نخورد، می تواند سه گل بزند اما به قول معروف نباید بی گدار به آب زد.

واقعا فکر می کنید پرسپولیس شانسی برای قهرمان شدن دارد؟

چرا نداشته باشد؟ فوتبال است دیگر. روی آن ننوشته شده که چه می گردد. مگر ما بازی دو بر صفر باخته مقابل استرالیا را برنگرداندیم؟ یا باخت 3 بر صفر مقابل آلیما را با 5 گل عوض نکردیم؟ اگر بازیکنان پرسپولیس باهوش باشند، همه چیز خوب پیش می رود و قهرمان هم می شوند. پرسپولیس اگر نیمه اول را یک بر صفر به رختکن برود، شک نکنید قهرمان آسیا می گردد.

و اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد؟

هیچ اتفاقی نمی افتد. مگر رئال 5 گل از بارسلونا نخورد. خب چه شد؟ بعد هم پرسپولیس با پنجره بسته و یازده دوازده بازیکن تا همین جا هم شاهکار هم نموده. حتی اگر قهرمان نشوند، اتفاقی نمی افتد و کسی نمی تواند از آنها انتقاد کند.

نقش هوداران را در بازی برگشت چقدر مهم می دانید؟

قطعا طرفداران در آن بازی حرف اول را می زنند. آنها بازوهای پرسپولیس در بازی برگشت هستند و می توانند نقش پررنگی داشته باشند. من مطمئنم طرفداران در این بازی استادیوم را پر می نمایند و امیدوارم پرسپولیس هم با قهرمانی آنها را خوشحال به خانه بفرستد.

گفته بودید اگر نتیجه بازی رفت امیدوارنماینده باشد، برای تماشای بازی برگشت به استادیوم آزادی می روید. حالا که پرسپولیس دو بر صفر باخته چه برنامه ای دارید؟

حتما می روم. قرار است چند پیشکسوت را هم با خود ببرم. ان شاء اله قدم مان خوب باشد و پرسپولیس قهرمان گردد.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 86

به "پروین: برای فینال به آزادی می روم، امیدوارم پاقدمم خوب باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین: برای فینال به آزادی می روم، امیدوارم پاقدمم خوب باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید