پشیمانی طرفداران آرسنال و چلسی از تمسخر تاتنهامی ها در فضای مجازی

به گزارش مجله آی سیب، در شبی که سفیدپوشان لندن راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند، طرفداران دو رقیب همشهری آنها خجالت زده شدند.

پشیمانی طرفداران آرسنال و چلسی از تمسخر تاتنهامی ها در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، انتشار یک پوستر تبلیغاتی کنایه آمیز توسط باشگاه تاتنهام برای معرفی ورزشگاه جدیدش، طرفداران دو تیم آرسنال و چلسی را خشمگین نموده بود و به همین دلیل آنها منتظر فرصتی بودند تا حرکت تیم سفیدپوش لندن را تلافی نمایند.

تاتنهام در این پوستر که تصویری از ورزشگاه جدیدش دیده می گردد، نوشته است: تنها جایی در لندن که می گردد بازی های لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کرد. کنایه تاتنهام به عدم حضور چلسی و آرسنال در لیگ قهرمانان بود، دو تیمی که هر دوی آنها در این فصل در لیگ اروپا بازی می نمایند.

طرفداران چلسی و آرسنال که منتظر تلافی بودند، شب گذشته به محض گل خوردن تاتنهام در خانه بارسلونا در فضای مجازی آغاز به قرار دادن پست های تمسخرآمیز درباره پوستر تبلیغاتی تیم تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو کردند غافل از اینکه در دقیقه 85 بازی، تاتنهام توسط لوکاس مورا گل تساوی این تیم را زد تا بازی به تساوی کشیده گردد. این نتیجه با توجه به متوقف شدن اینتر در خانه اش مقابل آیندهوون منجر به صعود تاتنهام شد و به این ترتیب بهانه ای برای حمله طرفداران این تیم به طرفداران دو رقیب همشهری بازنشر پوستر تاتنهام فراهم شد.

یکی از آنها نوشته است: هنوز هم فقط یک تیم از لندن در لیگ قهرمانان مانده است. وایت هارت لین منتظر است. لوی (مدیر باشگاه تاتنهام) پوسترها را بیرون بیاور.

تاتنهام با نتیجه ای که در نوکمپ گرفت به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در مرحله بعد باید منتظر قرعه ای سخت و رویارویی با یکی از تیم های بزرگ صدرنشین مرحله گروهی روبرو می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 114

به "پشیمانی طرفداران آرسنال و چلسی از تمسخر تاتنهامی ها در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی طرفداران آرسنال و چلسی از تمسخر تاتنهامی ها در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید