کارمندان نمونه شهرستان گناوه تجلیل شدند

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه صبح چهارشنبه در این آیین با تبریک دهه امامت و ولایت و هفته دولت گفت: هر ساله خدمات دولت و نظام در هفته دولت خدمت مردم ارائه می گردد.

کارمندان نمونه شهرستان گناوه تجلیل شدند

وی اضافه کرد: شهرستان گناوه با 102 هزار نفر جمعیت از لحاظ وسعت و جمعیت چهارمین شهرستان استان است و وفاق و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان ادارات و دستگاهای اجرایی در این شهرستان وجود دارد که این وفاق و همدلی از افتخارات این شهرستان است.

پاک نژاد با اشاره به پروژه های مختلف هفته دولت در شهرستان گناوه گفت:در این شهرستان 700 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های هفته دولت در نظر گرفته شد که برخی از این پروژه ها به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها نیز در این هفته شروع می گردد.

فرماندار گناوه توضیح داد: پس از روز اول این هفته که آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا ودیدار با امام جمعه و حضور همه مسئولان در نماز جمعه بود و در روزهای بعد افتتاح و بهره برداری و یا شروع عملیات اجرایی پروژه ها بوده است.

افتتاح سالن بزرگ آمفی تئاتر گناوه

وی به برخی از پروژه ها اشاره نمود و گفت: در فصل آموزش سه میلیارد و 500 میلیوون تومان اعتبار در نظر گرفته شد از جمله مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان و سالن آمفی تئاتر استاد بهزادی که از بهترین سالن های آمفی تئاتر در سطح استان است و با حضور استاندار در روز پنج شنبه به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد:در فصل بهداشت با توجه به اینکه ه شهرستان گناوه دارای دو بیمارستان امیرالمومنین و سوانح سوختگی است که مربوط به کل استان و حتی جنوب کشور است و مرکز ترمیم زخم بیمارستان سوانح سوختگی و ساختمان اداری بیمارستان امیرالمونین (ع) با اعتباریالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان در روز پنج شنبه با حضور استاندار به بهره برداری می رسد.

فرماندار گناوه گفت: در فصل منابع طبیعی و کشاورزی پروژه های جنگل کاری داریم.

توسعه خدمات شهری و عمران روستایی

وی گفت: در خدمات شهری و عمران روستایی اعتبار بالغ بر 13 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که از جمله آسفالت و زیرسازی معابر و کوچه های شهرهای بندر ریگ و گناوه و احداث کانال های دفع آب های سطحی و آسفالت و زیرسازی معابر روستایی است.

پاکنژاد گفت: بنیاد مسکن شهرستان در این زمینه کوشش بسیارخوبی کرد و در بخش مرکزی حدود 150 هزار متر مربع آسفالت و در بخش ریگ نیز حدود 80 هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت کوچه ها انجام گردیده که افتخاری برای بنیاد مسکن است.

وی ادامه داد: در فصل انرژی شش میلیارد و 400 میلیون صرف اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری و روستایی و افزایش ظرفیت ایستگاه فوق توزیع در سطح شهرستان شدو دو مرکز فراوری انرژی خورشیدی به بهره برداری رسید.

گازرسانی به روستاها

وی گفت: گازرسانی به سه روستای شول، کلر و کمالی و گازرسانی به 21 صنعت مرغداری و یه صنایع دیگر در سطح شهرستان انجام شد.

فرماندار گناوه گفت: در فصل حمل و نقل جاده ای مبلغ 15 میلیاردو 800 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد و از چمله پروژه های آن روکش آسفالت روستاهای محمدی و قلعه سرحان در بخش ریگ، تعریض جاده حد فاصل چاهک و شیرونک، روشنایی خروجی گناوه و بهسازی راه روستایی پوزگاه - گاوسفید و چهارروستایی از جمله موارد در این حوزه بود.

پاکنژاد توضیح داد: در ورزش و خدمات ورزشی سه میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شد و در فصل حمایتی نیز مبلغ 57 میلیون تومان هزینه شد که از جمله پروژه های آن احداث 4 واحد مسکونی بود که به مددجویان تعلق گرفت.

فرماندار گناوه اضافه کرد: در فصل آب که از مسائل مهم در تابستان است نیز امروز شاهد شروع عملیات اجرایی شبکه آب رسانی به روستای چهارروستایی با اعتبار 2 میلیارد تومان بودیم.

احداث نگارخانه

وی گفت: در حوزه گردشگری و صنعت و معدن و توسعه خدمات شهری و عمران روستایی نیز پروژه هایی انجام خواهد گرفت.

وی گفت: در فصل فرهنگ و هنر احداث نگارخانه که مورد درخواست مردم و هنرمندان بود یک هفته قبل از هفته دولت با اعتباری به مبلغ یک میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

پاکنژاد گفت: در حوزه اشتغال روستایی با توجه به کوششی که کارگروه اشتغال در این شهرستان داشته گناوه از شهرستان هایی بود که 25 میلیارد تومان جذب و در اختیار متقاضیان اشتغالزایی نهاده شد.

فرماندار گناوه گفت: در حوزه سیاسی اجتماعی نیز این شهرستان از نظر دارا بودن سمن ها و فعالیت های آنها از شهرستان های برتر در استان است.

در سرانجام این آیین از کارمندان نمونه ادارات با اهداءلوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 24

به "کارمندان نمونه شهرستان گناوه تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان نمونه شهرستان گناوه تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید