گسترش همکاری های فناورانه دو دانشگاه علوم بهزیستی و شریف

به گزارش مجله آی سیب، دو دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و صنعتی شریف با انعقاد تفاهم نامه همکاری، برنامه های پژوهشی و فناوری در حوزه توانبخشی و شاخه های مربوط را توسعه می دهند.

گسترش همکاری های فناورانه دو دانشگاه علوم بهزیستی و شریف

به گزارش خبرنگاران، دکتر امیرسالار جعفرپیشه، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر گفت: فعالیتهای فناوری مشترک شامل توسعه فناوری، توسعه محصول و تجاری سازی فناوری، مبادله مطالب آموزشی و سایر اطلاعات، برنامه های آموزشی تخصصی کوتاه مدت، برگزاری رویدادهای توسعه فناوری، تاسیس آزمایشگاه یا مرکز توسعه فناوری مشترک از جمله مفاد ذکر گردیده در این تفاهم نامه است.

وی اضافه کرد: این تفاهم نامه میان مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مرکز تحقیقات فناوری های توانبخشی عصبی هوشمند جواد موفقیان دانشگاه صنعتی شریف امضا گردیده است.

دکتر جعفرپیشه توضیح داد: با امضای این تفاهم نامه، علاوه بر حضور اعضای هیات علمی طرفین در دانشگاه همکار و یا مراکز وابسته به آن، برنامه های پژوهشی و توسعه فناوری مشترک با حمایت و مشارکت طرفین، طراحی و در اسرع وقت به اجرا گذاشته می گردد.

به گفته وی، دستاوردهای مادی و معنوی حاصل از فعالیت های مشترک مندرج در این تفاهم نامه که پنج سال اعتبار دارد، به صورت مشترک توسط هر دو دانشگاه و در قالب آئین نامه هر فعالیت، مدیریت خواهد شد.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با دانشگاه صنعتی شریف، استفاده از وابستگی علمی مشترک برای اعضای هیات علمی شرکت کننده در برنامه های مصوب، طبق قوانین داخلی هر دانشگاه امکانپذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 13

به "گسترش همکاری های فناورانه دو دانشگاه علوم بهزیستی و شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش همکاری های فناورانه دو دانشگاه علوم بهزیستی و شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید