اصلاح چرخه اداری به سود مردم و شهرسازی

به گزارش مجله آی سیب، دیدارهای مردمی فرصتی است تا شهروندان غربی ترین منطقه مرکز از نزدیک مطالبات و خواسته هایشان را با مدیران شهری در میان بگذارند. طبق آنالیز های اجرا شده بیشترین مطالبات اهالی در این دیدارها به موضوعات شهرسازی اختصاص دارد.

اصلاح چرخه اداری به سود مردم و شهرسازی

به گزارش خبرنگاران، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه22 در باره مطالبات شهفرایندان گفت: بیشترین درخواست ملاقات های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی است که در تلاشیم این مسائل به شکل ریشه ای رفع گردد. متاسفانه فرایند طولانی برای صدور مجوز ساخت و سازها، نارضایتی مالکان و سازندگان مسکن را در پی داشته است. به همین علت اغلب شهفرایندان در ملاقاتهای مردمی خود از این موضوع گلایه دارند.

محمدی اضافه کرد: از آنجا که بیشترین درخواست مراجعه نمایندگان در ملاقات های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی و املاک است، در این دوره از مدیریت شهری اقدامات و برنامه ریزی های گسترده ای برای کاهش مدت زمان انجام امور اداری در حوزه شهرسازی اجرا شده تا باعث رونق ساخت و ساز گردد.

شهفرایندان می توانند هر هفته روزهای دوشنبه بدون واسطه با مدیران شهری منطقه ملاقات نمایند و مسائلشان را از نزدیک با شهردار منطقه در میان بگذارند. ساکنان برای شرکت در این ملاقات مردمی همه روزه در ساعت اداری به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه واقع در بزرگراه شهید خرازی، شهرک شهیدباقری، ساختمان شماره یک شهرداری منطقه مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2145

به "اصلاح چرخه اداری به سود مردم و شهرسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح چرخه اداری به سود مردم و شهرسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید