بهترین هتل های دنیا را بشناسید

به گزارش مجله آی سیب، هتل هایی که در سال 2018 عنوان بهترین هتل های دنیا را به خود اختصاص داده اند 7هتل از سراسر دنیا هستند.

بهترین هتل های دنیا را بشناسید

هفت هتل از برترین هتل های جهان بر مبنای لیست رزرو هتل ها در سال 2018 طبقه بندی شده اند که در اینجا معرفی شده اند. هر یک از این هتل ها ویژگی های خاصی دارند که نرخ اقامتشان را متفاوت از هتل های دیگر می نماید. نرخ بالای اقامت در هر یک ازین هتل ها سبب شده تا هرکسی نتواند در چنین مکان هایی استراحت کند. این هتل ها را می توان مکانی برای افرادی دانست که دغدغه اقتصادی ندارند و بیشتر به گذراندن اوقات فراغت خود در یک اقامتگاه رویایی اهمیت می دهند.

1. هتل ویروت (Viroth) کامبوج

هتل ویروت هتلی شیک با خدمات محبت آمیز، مفید و بی نظیر در کامبوج است که در کنار یک معبد تاریخی در روستای وات بو واقع شده است. بسیاری از گردشگران که به این هتل می آیند ابتدا جذب معبد شگفت انگیز شهر می شوند، اما اقامت در ویروت آنها را برای سفرهای آینده به آنجا ترغیب می نماید. این هتل در کنار محیط آرام یک باغ در درون خود است که در کنار استخر کم نظیرش، مکانی رویایی را برای گردشگران فراهم می نماید

2. هتل ویلایی و آتشفشانی توله مار(Tulemar) کاستاریکا

هتل توله مار یک هتل ساحلی در کاستاریکا است که در نزدیکی آتشفشان قرار گرفته و از این رو لقب هتل آتشفشانی را به آن داده اند. ضروری است بدانید که آتشفشان نزدیک به این هتل خیلی وقت است که غیرفعال شده و گردشگران از بابت آن نگرانی ندارند این هتل در کنار تمام ویژگی های خاص خود دنج ترین مکان برای خانواده های چند نفره به شمار می آید.

3. هتل کاخ اومدی بوهوان(Umaid Bhawan) در هند

هتل اومدی بوهوان، هتلی با معماری گورکانی است که زندگی در آن رویایی است که تحقق یافته است. یک شب اقامت در این هتل گردشگران را به تاریخ می برد. چراکه اومدی بوهوان بیشتر از هتل به کاخ شبیه است. تمام جزئیات درون این هتل با دقت پرداخته شده و این هتل تنها دارای ظاهری گول زننده نیست. علاوه بر تمام این موارد شب ها، نوری روی این هتل تعبیه می گردد که از دور رنگ این هتل را زرد نشان می دهد. به همین علت این هتل شب ها جنبه جادویی پیدا نموده و یک تجربه فوق العاده را برای گردشگران ایجاد می نماید. یک شب اقامت در این هتل 637 دلار تمام می گردد که بیشتر ثروتمندان به اقامت در آن می پردازند.

4. هتل لاسیستا و اسپا (La Siesta&Spa) در ویتنام

هتل لاسیستا و اسپا هتلی معمولی با خدمات بی نظیر در ویتنام است. اتاق و غذای این هتل یک تجربه بی نظیر را برای هرکسی ایجاد می نماید و از هر حیث تامل برانگیز است. گردشگرانی که به این هتل رفته اند درباره آن می گویند اگر می توانستیم به جای 5 ستاره به لاسیستا و اسپا 10 ستاره می دادیم.

5. هتل جیلی(Gili) در مالدیو

مالدیو به کشور آبی معروف است و جیلی هتلی درون آب است که ویلاهای متفاوتی دارد. این ویلاها همچون نینجا ها هستند. ویلاهای هتل جیلی بدون اینکه گردشگران داخل هتل متوجه شوند روی آب باز یک شب اقامت در این هتل 3300 دلار است.

6. هتل بلودر (Belvedere) در ایتالیا

هتل بلودر هتلی است که بیشتر زوج های جوان و پیر برای تعطیلات به آنجا می آیند. این هتل فضای راحتی را در اختیار مسافران قرار می دهد و از هر حیث شرایط را برای گردشگران لذت بخش می نماید. علاوه بر این از بلودر برای مراسم های تولد و عروسی نیز استفاده می گردد.

7. هتل نانتاکت و ریزرت (Nantucket&Resort) در آمریکا

هتل نانتاکت و ریزرت، هتلی با دکوراسیون دریایی است که از بودن در هر لحظه آن می توان لذت برد. این هتل یکی از برترین مکان ها برای زوج های مسن است. چراکه در کنار تمام ویژگی های خود، کلاس هایی را برای آنها برگزار نموده و اوقات فراغت خوبی را برایشان ایجاد می نماید. یک شب اقامت در این هتل 275 دلار تمام می گردد.

منبع عکس ها: ایلنا

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2029

به "بهترین هتل های دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید