بلیط هواپیما به مقصد دنیاِ هری پاتر

به گزارش مجله آی سیب، پسر جادوگری که بسیاری از ما همراه با او، دوستان و ماجراهایشان عظیم شدیم و خاطرات بسیاری را ساخته ایم. این شخصیت داستانی حال این روزها به اندازه شخصیت های واقعی محبوب و معروف است. پس از انتشار کتاب ها نیز، فیلم هایی بر اساس همین مجموعه کتاب ساخته شد و به این دنیا داستانی شکلی واقعی بخشید. لوکیشن این مجموعه تنوعی جالب دارد، بعضی از آنها مکان های واقعی هستند و تعدادی دیگر نیز در استودیوی برادران وارنر تصویربرداری شده و امروز نیز مقصد گردشگری بسیاری از مسافران پروازهای خارجی است.

بلیط هواپیما به مقصد دنیاِ هری پاتر

پیشتر مقالاتی را در خبرنگاران منتشر نموده ایم که به معرفی بعضی از این لوکیشن ها می پردازد، حال دوباره سری خواهیم زد به بعضی از معروف ترین و اصلی ترین لوکیشن هایی که ماجراهای هری پاتر و دوستانش در آن جان گرفته است. در ادامه با لوکیشن های منتخب نشریه People آشنا شوید، شاید یکی از آنها مقصد بلیط هواپیمای سفر شما باشد.

بلیط هواپیما برای بازدید مدرسه هاگوارتز

تردیدی نیست که مدرسه هاگوارتز خود یک شخصیت محبوب و مهم در مجموعه هری پاتر است. یکی از معروف ترین صحنه ها، زمانی است که هری پاتر در اولین داستان این مجموعه، هری پاتر و سنگ جادو قدم به سالن غذاخوری هاگوارتز می گذارد؛ جاییکه چهار گروه پشت میزهای بلند نشسته اند؛ این صحنه خوش آمدگویی در استدویوی برادران وانر تصویربرداری شده است؛ اگر بلیط هواپیمای خود را به مقصد لندن بگیرید، می توانید شما هم در این سالن قدم بزنید.

نمایی از هاگوارتز از روی جاروی پرنده

در فیلم هری پاتر و سنگ جادو، اولین جلسه جارو سواری هری را می بینیم، همان جلسه ای که در نهایت منجر به عضویت او در تیم کوئیدیچ می گردد، این نمای هایجان انگیز در باغ قلعه Alnwick تصویر برداری شده است.

علاوه بر این صحنه هیجان انگیز، صحنه نفس گیری که رون و هری با ماشین پرنده خود را به مدرسه می رسانند و رون با درخت تصادف می نماید نیز در همین لوکیشن ساخته شده است. برای ملاقات از این لوکیشن و یادآوری آن نماهای پرشور باید به شما انگلستان سفر کنید.

قلعه Alnwick توسط لرد Alnwick در قرن یازدهم بنا شده است و نسل اندر نسل، خانواده های سلطنتی در اینجا زندگی نموده اند؛ دوکی که امروز ساکن این قلعه است تنها در بخشی از آن زندگی می نماید و در تابستان درهای این قلعه به روی عموم باز است. این ساختمان قدیمی و باغ زیبایش لوکیشن فیلم ها و سریال های دیگر همچون آیوانهو، هملت و Downtown Abbey بوده است.

بلیط هواپیما برای بازدید سرسرای هاگوارتز

سرسرای هاگوارتز جایی بود که همه دانش آموزان در طول روز دورهم جمع می شدند؛ همچنین مراسم های مختلف مدرسه نیز در همین مکان برگزار می شد، ما نیز همراه مخاطبان زمان های زیادی را در آنجا سپری می کردیم. شما در عالم واقعیت می توانید از این مکان دیدن کنید؛ کلیسای کریس در دانشگاه آکسفورد جایی است که این صحنه ها ساخته شده و شما نیز می توانید از آن دیدن کنید؛ دانشگاه آکسفورد از جمله مکان های دیدنی است که در سفر به انگلستان حتما باید از آن بازدید کرد.

بلیط هواپیما برای بازدید ایستگاه قطار کینگز کراس

شما می توانید از سکوی نه و سه چهارم در عالم واقعیت دیدن کنید، بله، کافی است که بلیط هواپیمای خود را به مقصد لندن گرفته و سری به ایستگاه قطار بزنید. در این ایستگاه حتی تابلوی نه و سه چهارم نصب شده و یک چرخ دستی نیز به گونه ای ساخته شده که انگار نیمی از آن از دیوار عبور نموده، بسیاری از هواداران هری پاتر به این ایستگاه سفر می نمایند، به ویژه مسافران پروازهای خارجی که بار اولی است که از لندن دیدن می نمایند.

جام جهانی کوئیدیچ

به لطف هواداران پر و پا قرص هری پاتر، مسابقات کوئیدیچ پا به عالم واقعیت گذاشته است؛ شما هم مثل هری، رون و هرمیون در کتاب جام آتش، می توانید به دیدن جام جهانی کوئیدیچ بروید؛ برای این کار باید به آمریکا و کارولینای جنوبی سفر کنید.

حمله مرگ خواران

یکی از وحشتانک ترین صحنه های فیلم های هری پاتر، زمانی بود که در فیلم هری پاتر و شاهزاده دو رگه، ولدمورت مرگ خوارانی را می فرستد تا پلی را در لندن تخریب نمایند؛ این پل در عالم واقع Millennium نام دارد و یکی از مهم ترین گردشگاه های لندن است و البته هنوز سالم و زیبا سر جای خود واقع شده است.

بلیط هواپیما برای بازدید جنگل ممنوعه

برای تصویربرداری بخش هایی از داستان هری پاتر در کتاب جام آتش، منطقه Ashridge در 32 کیلومتری شمال غرب لندن برای فیلم بردرای انتخاب شد. نزدیک پنج هزار هکتار جنگل در اینجا واقع شده است و بارها و بارها در فیلم ها و سریال های مختلف به عنوان لوکیشن مورد استفاده قرار گرفته است.

قدم زدن در دنیای هری پاتر

اگر دلتان می خواهد یک جا از تمام مکان هایی که در داستان هری پاتر خوانده و یا در فیلم دیده اید، بازدید کنید؛ می توانید سری به اورلاندو و شهربازی اش بزنید؛ پارکی در این شهر بازی ساخته شده که به تمامی الهام گرفته از مجموعه هری پاتر بوده و تمامی مکان های آن بازسازی شده و در آن می توانید به دهکده هاگزمید، بانک و هاگوارتز رفته و یادگاری هایی را نیز از آنجا خریداری کنید.

فهرست لوکیشن های فیلم هری پاتر بسیار طولانی و مفصل است، به ویژه اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد اسکاتلند و یا انگلستان باشد می توانید از بخش عمده ای از آنها دیدن کنید. اگر بلیط هواپیمای خود را به مقصد لندن گرفته اید حتما سری به استودیوی برادران وارنر نیز بزنید تا از هاگزمید، بخش هایی از مدرسه و دیگر لوکشین های خاص ساخته شده برای این فیلم دیدن کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مورد نظرتان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 964

به "بلیط هواپیما به مقصد دنیاِ هری پاتر" امتیاز دهید

2 کاربر به "بلیط هواپیما به مقصد دنیاِ هری پاتر" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به مقصد دنیاِ هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید