کوشش فدراسیون کشتی برای پخش زنده رقابتهای انتخابی تیم ملی

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه عدم پخش زنده پیکارهای انتخابی دو وزن از تیم ملی کشتی آزاد به وسیله صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون کشتی، حواشی زیادی ایجاد کرد و انتقاد بسیاری از اهالی رسانه و اعضای خانواده عظیم کشتی را به همراه داشت، متولیان فدراسیون کشتی با جدیت پیگیر برطرف این مشکل و سوء تفاهم هستند.

کوشش فدراسیون کشتی برای پخش زنده رقابتهای انتخابی تیم ملی

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در همین خصوص به خبرنگاران گفت: پس از عدم پخش زنده پیکارهای انتخابی هفته گذشته، شخص علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی توضیحات لازم را ارائه دادند و دلایل این موضوع هم صراحتاً اعلام شد. البته وی با جدیت پیگیر کسب مجوز پخش تلویزیونی این مسابقات به وسیله شبکه ورزش یا شبکه سوم سیما است تا اهالی کشتی و علاقمندان بتوانند به طور مستقیم شاهد رقابت ها باشند.

وی در خاتمه توضیح داد: از سویی دیگر اگر شرایط پخش زنده به وسیله شبکه های سوم سیما یا ورزش میسر نشد، بحث پخش کشتی ها به وسیله صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون کشتی قطعی است و علاقمندان می توانند تمامی کشتی ها را از این طریق تماشا نمایند.

به گزارش خبرنگاران، طبق درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد از فدراسیون کشتی قرار است مسابقات 7 وزن باقی مانده (57، 61، 70، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم) نیز به زودی برگزار گردد تا پرونده انتخابی در تمامی اوزان تا خاتمه آبان ماه بسته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1287

به "کوشش فدراسیون کشتی برای پخش زنده رقابتهای انتخابی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش فدراسیون کشتی برای پخش زنده رقابتهای انتخابی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید