تمرینات ذوب آهن برای یک هفته تعطیل شد، وعده باشگاه به بازیکنان در خصوص انتخاب سرمربی جدید

به گزارش مجله آی سیب، تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن به مدت یک هفته تعطیل شد و قرار است مراحل آماده سازی این تیم از روز شنبه هفته آینده با حضور سرمربی جدید برگزار گردد.

تمرینات ذوب آهن برای یک هفته تعطیل شد، وعده باشگاه به بازیکنان در خصوص انتخاب سرمربی جدید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ذوب آهن در حالی روز آدینه برابر سایپا بازنده شد که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم، دو روز قبل از این بازی از جمع ذوبی ها کنار رفت. تمرینات ذوب آهن بعد از این بازی به مدت یک هفته تعطیل شده و قرار است دور جدید تمرینات اصفهانی ها از شنبه هفته آینده شروع گردد. این در حالی است که باشگاه ذوب آهن هنوز سرمربی جدید این تیم را انتخاب نکرده است.

بعضی بازیکنان ذوب آهن از جمله حدادی فر و خلعتبری، بعد از شکست برابر سایپا تأکید کردند که بازگشت منصوریان به سود این تیم است، ولی مسئولان این باشگاه قصد دارند به زودی سرمربی جدید را انتخاب نمایند. بازیکنان ذوب آهن در چند روز گذشته از مسئولان باشگاه خواسته اند که تکلیف کادر فنی تعیین گردد، مدیرعامل ذوب آهن هم به بازیکنان این تیم وعده داده است که سرمربی جدید این تیم روز دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری معرفی خواهد شد.

براساس این گزارش، هنوز تعیین نیست که ذوبی ها سراغ گزینه داخلی خواهند رفت یا اینکه یک مربی خارجی جانشین منصوریان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 658

به "تمرینات ذوب آهن برای یک هفته تعطیل شد، وعده باشگاه به بازیکنان در خصوص انتخاب سرمربی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات ذوب آهن برای یک هفته تعطیل شد، وعده باشگاه به بازیکنان در خصوص انتخاب سرمربی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید