جاذبه های گردشگری ایتالیا پس از 3 ماه بازگشایی می گردد

به گزارش مجله آی سیب، برج کج پیزا، تماشاخانه کولوسئوم، موزه های واتیکان، گالری هنری فلورنیس اُفیتزی و کلیسا جامع شهر میلان از جمله مکان های فرهنگی و گردشگری شاخصی هستند که پس از چند ماه تعطیلی به دسبب اعمال تدابیر قرنطینه ای در کشور ایتالیا، بازگشایی و بار دیگر میزبان گردشگران شدند.

جاذبه های گردشگری ایتالیا پس از 3 ماه بازگشایی می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

همچنین نمایشگاه عظیمی که به مناسبت پانصدمین سال درگذشت رافائل، نقاش عظیم دوره رنسانس ترتیب داده شده از روز گذشته (دوشنبه، اول ژوئن) در شهر رم بازگشایی شد.

همه محوطه ها و موزه های ایتالیا با رعایت سختگیرانه قوانین مراقبتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مجوز فعالیت مجدد را دریافت نموده اند. برج کج پیزا که سالانه پذیرای پنج میلیون توریست است تنها اجازه ورود همزمان 15 بازدیدنماینده را می دهد و همه بازدیدنمایندگان ملزم به استفاده از ماسک و یک قطعه الکترونیکی هشداردهنده در صورت کم شدن فاصله اجتماعی کمتر از یک متر هستند.

پیر فرانچسکو پاچینی، رئیس هیات مدیره برج پیزا و محوطه آن می گوید: بودجه ما به دلیل تدابیر اتخاذشده جدید زیان عظیمی خواهد دید، اما باید به بازدیدنمایندگان نشانه ای از اعتماد و امید تزریق می کردیم.

همچنین بازدیدنمایندگان از آمفی تئاتر کلوسئوم باید بلیت خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند و ضمن استفاده از ماسک، پیش از ورود مورد تب سنجی قرار بگیرند. سقف بازدید گروهی از کولوسئوم 14 نفر است.

پارک باستان شناسی پمپئی ایتالیا نیز هفته گذشته با تدابیر مشابهی بازگشایی شد و 104 نفری که در روز اول از آن دیدن کردند اغلب از ساکنان محلی بود. رئیس این پارک باستان شناسی ابراز امیدواری کرد سال جاری 105 میلیون نفر از این جاذبه دیدن نمایند که 2.5 میلیون نفر کمتر از سال گذشته است.

به گزارش گاردین، در حالی که ایتالیا به تدریج در حال بازگشایی مرزهایش به روی توریستان کشورهای عضور اتحادیه اروپاست و از سوم ژوئن (14 خرداد) توریستان بریتانیایی نیز می توانند به این کشور سفر نمایند اما توریستان ایتالیایی به دلیل شدن شیوع کرونا هنوز مجوز سفر به بعضی کشورهای اروپایی را دریافت ننموده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1040

به "جاذبه های گردشگری ایتالیا پس از 3 ماه بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری ایتالیا پس از 3 ماه بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید