تور ارزان ایتالیا: جذابترین جشنهای سالیانه در شهر میلان

به گزارش مجله آی سیب، مردم ایتالیا از شادترین مردم دنیا هستند و علاقه­ زیادی به برگزاری و شرکت در جشنواره ­ها و فستیوال های گوناگون دارند. از این رو سالیانه در همه شهرهای کشور ایتالیا مردم این کشور جشنواره­ های شاد و متنوعی برگزار می­کنند. ازجمله مهم­ترین شهرهای ایتالیا برای برگزاری جشنواره ­های متنوع شهر میلان است. همه ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید و شرکت در فستیوال­های مختلف میلان به این شهر می ­آیند. لذا اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ­مند به شرکت در فستیوال­ها و جشنواره ­های بسیار هیجان ­انگیز و شاد برگزار شده در شهر میلان هستید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با جذاب­ترین و فراموش نشدنی ترین جشنواره ­های سالیانه­ این شهر آشنا شوید. در پایین فهرستی از جشنواره ­های مهمی که در میلان برگزار می­گردد همراه با توضیحات مختصری از زمان برگزاری و علت آن ارائه شده است که امیدوارم برای شما مفید واقع گردد.

تور ارزان ایتالیا: جذابترین جشنهای سالیانه در شهر میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

1)جشن سال نو (کریسمس)

جشن سال نوی میلادی (کریسمس) در ابتدای ماه ژانویه (اواخر دی ماه تا اوایل بهمن ماه) برگزار می­گردد و مردم سراسر دنیا از گذشته تا کنون در کنار هم، سال نوی میلادی را جشن می­گیرند. مردم ایتالیا نیز مانند مسیحیان سراسر دنیا با برگزاری فستیوال­های شاد و مهیج در شهر میلان، این رویداد بزرگ دنیا مسیحیت را جشن گرفته به پایکوبی و پای­کوبی می­پردازند.

2)جشنواره­ رگاتا دللا بفنا

رگاتا دللا بفنا یکی دیگر از جشنواره ­های میلان است که در میان جوانان هواداران زیادی دارد. در این فستیوال که هرساله در روز ششم ماه ژانویه برگزار می گردد، افراد مختلف با لباس­های نمادین جادوگری سوار بر جاروهای خود شده و حرکات عجیب وغریب انجام می­دهند. این جشنواره نیز هم ­زمان با میلاد مسیح برگزار می­گردد.

3)جشنواره­ ونیز

این جشنواره یکی از معروف­ترین فستیوال­های سالیانه در میلان و در کشور ایتالیاست. در این جشنواره برنامه ­های متنوع و هیجان ­انگیزی برای تفریح و تفریح مردم در نظر گرفته و اجرا می­گردد که در میان آن­ها برنامه ­ای ویژه وجود دارد که طی آن عروسک­های کاغذی خیلی بزرگ در شهر به گردش درمی آیند و مردم از تماشای آن­ها لذت می­برند.

4)نمایشگاه بین ­المللی مبلمان، از مجذوب نماینده ترین جشنواره های میلان

نمایشگاه بین ­المللی مبلمان یکی از جشنواره ­های سالیانه ­ی میلان و فستیوال محبوب افرادی است که علاقه­ مند به دکوراسیون داخلی هستند و بزرگترین و معروف­ترین نمایشگاه مبل در سراسر دنیا است. این نمایشگاه هرساله از 28 فروردین ماه الی 2 شهریور ماه برگزار می­گردد و جدیدترین مبلمان­ها از سراسر دنیا در آن به نمایش گذاشته می­شوند. همه ساله هواداران دکوراسیون داخلی از سراسر دنیا برای بازدید از این نمایشگاه بزرگ به میلان می ­آیند تا از به ­روزترین و مجذوب نماینده­ترین طرح­های مبلمان تماشا نمایند.

5)جشنواره­ هنری ناویجیلو

این فستیوال که یکی از شادترین جشنواره ­های میلان است، هرسال برای خوش آمد گویی به فصل تابستان و در اواخر فصل بهار به مدت ده روز برگزار می­گردد. در این جشنواره برنامه­ های مختلف ازجمله تئاترهای خیابانی، موسیقی­ های محلی، پایکوبی و پای کوبی برای سرگرم کردن مردم اجرا می­گردد. این جشنواره یکی از محبوب­ترین فستیوال­های شهر میلان است که هواداران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب نموده است.

6)جشنواره غذای میلان

جشنواره­ غذای میلان یکی از لذیذترین فستیوال­های میلان است که هرساله در فصل تابستان برگزار می­گردد و بازدیدنمایندگان خوش ­اشتها از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال به میلان می­آیند. شرکت ­نمایندگان در این جشنواره­ خوشمزه از چشیدن طعم غذاهای لذیذ محلی ایتالیایی لذت فراوان میبرند. اگر از آن دسته هواداران غذاهای ایتالیایی هستید، این فستیوال فوق ­العاده ­ی شهر میلان را از دست ندهید.

7)جشنواره­ فیلم میلان

جشنواره ­ی فیلم میلان یکی از محبوب­ترین جشنواره ­های شهر میلان است که هرساله اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر برگزار می­گردد و کارگردانان فیلم های کوتاه از سراسر دنیا به میلان می­آیند تا در این فستیوال به رقابت با یکدیگر ­بپردازند و برترین فیلم کوتاه جشنواره مشخص گردد.

8)جشنواره­ هفته­ مد بانوان

جشنواره ­ی هفته ­ی مد بانوان که هرساله در میلان ایتالیا برگزار می­گردد، جشنواره­ ای است که نه تنها در میان بانوان ایتالیا بلکه در سراسر دنیا از هواداران زیاد و محبوبیت بالایی برخوردار است. این جشنواره در ماه سپتامبر برگزار می­گردد و طراحان برجسته­ی مد و لباس از سراسر دنیا، لباس­های جدیدی که طراحی نموده ­اند را به نمایش می­گذارند. هواداران مد از اقصی نقاط دنیا به میلان می­ آیند تا با به ­روزترین مدل­های لباس آشنا شوند.

9)جشنواره­ موسیقی از مجذوب نماینده ترین جشنواره های میلان

جشنواره­ موسیقی یکی از شادترین جشنواره ­های میلان است. در این جشنواره ­ی مجذوب نماینده و پرطرفدار، هرساله علاقه­ مندان به موسیقی از سراسر دنیا شرکت نموده و به پایکوبی و پای کوبی می­پردازند. مردم ایتالیا و گردشگران دورهم جمع شده با یکدیگر به انواع موسیقی­ها گوش داده، به جشن و پای کوبی مشغول می­شوند.

10)جشنواره­ اوه بی، اوه بی

جشنواره ­ی (اوه بی اوه بی) به معنای (اوه چه زیباست اوه چه زیباست) قرن­هاست که در شهر میلان ایتالیا برگزار می­گردد. این فستیوال مشهور همه ساله در هفتمین روز از ماه دسامبر شروع می­گردد. در زمان­های قدیم محل برگزاری این جشنواره در میلان و در کلیسای سنت آمبروجو بوده است اما امروزه محل برگزاری آن به قلعه­ اسفورتسکو تغییر پیدانموده است. در این جشنواره فروشندگان به فروش وسایل مختلف، هنرمندان به ارائه ­ی آثار هنری خود، گل فروشان به فروش گل­های رنگارنگ، اسباب بازی فروشان به فروش اسباب بازی های جورواجور و شیرینی فروشان به ارائه ­ی انواع شیرینی ­های تازه و لذیذ مشغول هستند. توصیه می­کنیم شاه­ بلوط­های دودی معروف میلان که به فیرونات مشهور است را حتماً در جشنواره­ اوه بی اوه بی امتحان کنید. طعم اغذیه و شیرینی­ های ارائه شده در این جشنواره هرگز از خاطرتان فراموش نخواهد شد.

در این مقاله سعی بر آن بود تا تعدادی از معروف­ترین جشنواره های میلان ایتالیا را با یکدیگر مرور کنیم. امیدواریم بامطالعه این مطلب فستیوال مورد علاقه خود را پیدا کنید و در اولین فرصت برای شرکت در آن اقدام نمایید.

منبع: دلتابان
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1911

به "تور ارزان ایتالیا: جذابترین جشنهای سالیانه در شهر میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: جذابترین جشنهای سالیانه در شهر میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید