دانشجویان تا فردا ظهر خوابگاه را تخلیه نمایند، آموزش 30 دقیقه ای نیروهای خدماتی برای مبارزه با کرونا

به گزارش مجله آی سیب، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: 5400 دانشجوی این دانشگاه که از ظرفیت خوابگاهی استفاده می نمایند تا فردا ظهر مهلت دارند نسبت به تخلیه محل اسکان خود اقدام نمایند.

دانشجویان تا فردا ظهر خوابگاه را تخلیه نمایند، آموزش 30 دقیقه ای نیروهای خدماتی برای مبارزه با کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت دائم کانادا بعد از تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

صمد حاج جباری معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این دانشگاه، گفت: با توجه به شرایط فضای عمومی کشور مبنی بر وجود ویروس کرونا این دانشگاه تا سرانجام هفته تعطیل بوده و آن دسته از دانشجویانی که از خوابگاه دانشجویی استفاده می نمایند باید تا سرانجام ساعت اداری امروز نسبت به تخلیه محل اسکان خود اقدام نمایند، البته در این رابطه باید بگویم دانشجویانی که نتوانند بلیط عزیمت به محل سکونت خود را تأمین نمایند، می توانند نهایتاً تا فردا ظهر سه شنبه 6 اسفند در خوابگاه بمانند و باید خوابگاه ها را تخلیه نمایند.

تشکیل ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

وی اضافه کرد: دانشگاه شهید بهشتی با تشکیل ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیروهای خدماتی خود را در قالب تیم ها و اکیپ های مختلف تقسیم بندی نموده و با آموزش های 30 دقیقه ای در قالب همکاری با مرکز بهداشت شمیرانات و مرکز بهداشت دانشگاه آنها را برای ضدعفونی کردن همه مجموعه دانشکده ها آماده نموده ایم.

این دانشگاه دارای 5400 ظرفیت خوابگاهی است

حاج جباری توضیح داد: این دانشگاه دارای 5400 ظرفیت خوابگاهی است که برای ضدعفونی کردن همه دانشکده ها، ساختمان ها و خوابگاه دانشجویی اقدامات اولیه از روز چهارشنبه 30 بهمن صورت گرفته است به طوری که بروشورهای هشداری را به همه دانشکده ها ارسال نموده ایم و نحوه و روش های پیشگیری برای مبارزه با این ویروس اطلاع رسانی شده است. همچنین از روز گذشته فرایند تخلیه خوابگاه های دانشجویی شروع شده که در نهایت تا ظرف سرانجام ساعت اداری امروز و در نهایت تا فردا ظهر همه خوابگاه های دانشجویی تخلیه خواهد شد.

تیم های خدماتی روزی 2 مرتبه به ضد عفونی کردن خوابگاه های دانشجویی می پردازند

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در سرانجام گفت: ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که در دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شده است تا به امروز توانسته نسبت به ضدعفونی کردن بسیاری از دانشکده ها و ساختمان های آموزشی اقدامات خوبی را انجام دهد. این در حالی است که تیم های خدماتی در طول روز در دو مرحله نسبت به ضدعفونی کردن خوابگاه های دانشجویی و کلاس های آموزشی اقدام می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 843

به "دانشجویان تا فردا ظهر خوابگاه را تخلیه نمایند، آموزش 30 دقیقه ای نیروهای خدماتی برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان تا فردا ظهر خوابگاه را تخلیه نمایند، آموزش 30 دقیقه ای نیروهای خدماتی برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید