دستورالعمل کلاس های آموزش از راه دور واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش مجله آی سیب، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ دستورالعمل برگزاری کلاس های درس به صورت آموزش از راه دور به شیوه مجازی و غیرحضوری تا خاتمه هفته به تمام واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.

دستورالعمل کلاس های آموزش از راه دور واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ، حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تعطیلات واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد کرونای کشور است، گفت: از آنجا که تعیین نیست میزان تعطیلات از سوی این ستاد تا چه زمانی اعلام خواهد شد، کلاس های درس واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی به زودی به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی با اشاره به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و برعهده داشتن حدود 38 درصد از بار آموزشی کشور، گفت: این دانشگاه با داشتن بیش از یک میلیون و 100 هزار دانشجو نقش عمده ای در آموزش عالی کشور برعهده دارد، بر این اساس طی جلسات کارشناسی تخصصی با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی مقرر شد، دستورالعمل آموزش از راه دور با شیوه مجازی و الکترونیکی تا پایان هفته به تمام واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ گردد.

حیدری افزود: با ابلاغ این دستورالعمل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی می توانند از آموزش از راه دور بهره مند شوند و جزئیات اجرایی این دستورالعمل به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 865

به "دستورالعمل کلاس های آموزش از راه دور واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل کلاس های آموزش از راه دور واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید