دو پیشگویی دقیق و باورنکردنی کارتون سیمپسون ها در حوزه فناوری ، عکس

به گزارش مجله آی سیب، زومیت نوشت: شاید مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) بسیاری از فناوری های آینده را پیش بینی نموده باشد، اما سریال The Simpsons نیز از این حیث عقب نمانده است.

دو پیشگویی دقیق و باورنکردنی کارتون سیمپسون ها در حوزه فناوری ، عکس

در قسمت نوزدهم فصل ششم که در سال 1995 منتشر شد، به آینده سفر می کنیم و لیسا را می بینیم که در جشن عروسی خود با مارج تماس تصویری برقرار می نماید. ما شاهد مکالمه تصویری آن ها در این قسمت هستیم.

راستی در همین اپیزود هیو پارکفیلد، نامزد لیسا می گوید که بریتانیا باعث نجات آمریکا در جنگ جهانی سوم شده بود که امیدواریم پیش بینی وقوع جنگ جهانی سوم هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگیرد. در هر حال، در سال 2010 برنامه FaceTime (فیس تایم) معرفی گردید که با آن کاربرها می توانستند واقعا به سادگی تماس تصویری برقرار نمایند.

ساعت هوشمند

در همین قسمت، شاهد نمایش ساعت هوشمند بودیم که این پیش بینی در سال 2014 به حقیقت پیوست. زمانی که لیسا در این قسمت با یک پیشگو دیدار می نماید، متوجه می گردد که در آینده احتمالا با شخصی به نام هیو آشنا خواهد شد و با او نامزد خواهد نمود. طی این صحنه، هیو با ساعت خود صحبت می نماید تا ازطریق آن غذا سفارش دهد. در دنیای امروز بسیاری از افراد از ساعت های هوشمند برای انجام کارهای مختلف بهره می برند. ما در سال 1995، شاهد حضور اسمارت واچ در سیمپسون ها بودیم و کمتر از 20 سال بعد این پیش بینی مجذوب کننده به حقیقت پیوست.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2259

به "دو پیشگویی دقیق و باورنکردنی کارتون سیمپسون ها در حوزه فناوری ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پیشگویی دقیق و باورنکردنی کارتون سیمپسون ها در حوزه فناوری ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید