لوکس ترین هتل های جزایر تورکس و کایکوس در اقیانوس اطلس

به گزارش مجله آی سیب، جزایر تورکس و کایکوس از لحاظ جغرافیایی در اقیانوس اطلس واقع شده اند نه در دریای کارائیب. نزدیکترین جزایر همسایه به آنها نیز قسمت های جنوبی باهاما است. تنها 8 جزیره از 40 جزیره تورکس و کایکوس مسکونی است، علاوه بر جزیره Providenciales که در شمال غربی جزایر کایکوس واقع شده و کانون بهترین هتل های لوکس جزایر تورکس و کایکوس است.

لوکس ترین هتل های جزایر تورکس و کایکوس در اقیانوس اطلس

همه مسافران برای دیدن سواحل جزایر تورکس و کایکوس به این منطقه سفر می کنند. ساحل خلیج گریس از خیره کننده ترین سواحل شن های سفید در دنیا است. توریست هایی که در تعطیلات خود در جستجوی فرهنگ و تاریخ یک منطقه هستند بطور حتم اوقات خوشی را در گرند تورک (در جزیره تورک) می گذرانند. گردشگران هوادار محیط زیست عاشق زیبایی و آرامش بکر شمال و مرکز کایکوس می شوند. آبهای شفاف برای غواصی در سطح آب و سیاحت در دنیای زیر آب، صخره های مرجانی سرسبز، سواحل چشم نواز و آرام و مجموعه شگفت انگیزی از ورزش های آبی از اصلی ترین سرگرمی ها برای گذراندن تعطیلات ساحلی در جزایر تورکس و کایکوس است. گردشگرانی که مایل به گذراندن تعطیلاتی لوکس در جزایر تورکس و کایکوس هستند، می توانند هتل های خوبی در Providenciales پیدا کنند.

8. هتل چهار ستاره سواحل تورکس و کایکوس

هتل های این منطقه مسافران را به تمدد اعصاب و گذران اوقاتی افسانه ای دعوت می کند و در عین حال سواحل این جزایر نیز برای خلق خاطراتی عالی از تعطیلات دریای کارائیب طراحی شده اند. Fun in the sun بازی در آفتاب نام سرگرمی در شهر بازی بچه ها است که پارک آبی وسیع با صحنه های نمایش و تمام ورزش های آبی از جمله ورزش های موتوری را با کادری حرفه ای که به شخص یا اشخاص سرویس دهی می کنند، در خود جای داده است. از پیشخدمت شخصی گرفته تا مربیانی که به بچه ها آموزش استفاده از بازی ها را می دهند. با یکبار پرداخت ورودی در جزایر تورکس و کایکوس می توان از تمامی امکانات استفاده کرد. 19 رستوران در روستاهای ساحلی غذاهای متنوعی را عرضه می کنند مانند سوشی و نوشیدنی ها و اردورها و پیتزاهای داغ و میزهای شام دو نفره. در این هتل ها اتاق های لوکس مخصوص میهمان با حمام های ویژه، تخت خواب های سلطنتی، مبلمان زیبا با بالکن و تخت خواب های دو طبقه برای بچه ها با کنسول های بازی Xbox 360، سوئیت هایی مخصوص زوج های جوان که تازه ازدواج کرده اند نیز وجود دارد.

7. هتل چهار ستاره Windsong

هتل Windsong دارای سوئیت هایی مجهز به آشپزخانه هایی جمع و جور و مجهز، با سقفی به ارتفاع 3 متر، تجهیزات شستشوی لباس داخل سوئیت ها، اتاق نشیمن با تلویزیون بزرگ، حمام های مرمرین، بالکن های خصوصی و وعده های صبحانه کامل است. صخره ای که هتل Windsong روی آن قرار گرفته و در ارتفاع 6 متر خلیج گریس قرار گرفته است بهترین مکان برای غواصی است. می توانید نهار و عصرانه خود را در کافه جوجو میل کنید و از وعده شام روی تپه های شنی کنار دریای کارائیب لذت ببرید و تماشای این صحنه های زیبای نقاشی شده طبیعت را از دست ندهید. رسیدگی خوب مستخدمان به تمامی میهمانان اقامت در چنین هتل های لوکسی را دلنشین تر می کند. والدین می توانند بچه ها خود را به زمین بازی زیر نظر مربی بفرستند و با ساختن قلعه های شنی سرگرم شوند. رستوران های عالی، فروشگاه ها و ماهی سوخاری در Providenciale وجود دارد.

6. هتل پنج ستاره خلیج گریس

این خلیج در یکی از زیباترین سواحل دنیا واقع شده است. مهمانان می توانند شام را جلوی اقیانوس میل کنند و از منظره غروب آفتاب لذت ببرند. می توان ماهیگیری و غواصی را در آبهای شفاف تجربه کرد و از اتاق های نشیمن مطبوع لذت برد. صبحانه کامل آمریکائی، گوشی تلفن مجانی، محافظ شخصی و سرویس دهی در ساحل به میهمانان احساس آرامش و نشاط می دهد. هر آنچه که مهمانان به آن احتیاج دارند در نزدیکی است.

5. هتل چهار ستاره Gansevoort در جزایر تورکس و کایکوس

هتل Gansevoort دارای 91 اتاق مهمان و 36 سوئیت و مجهز به امکانات مدرن مانند تجهیزات پخش باند BOSE iPod و کنترل های از راه دور برای باز و بسته کردن پرده ها همراه با آشپزخانه های مجهز یا کوچک و تراس و بالکن های مبله است. زیبائی بکر این جزیره کارائیبی با مدرنیزه شدن شهر و این هتل مدرن نمایان شده است. مهمانان روز خود را با صبحانه ای کامل در کنار ساحل آغاز می کنند بعد از آن می توان در استخر شنا کنند یا به سوی ساحل روانه شوند و تمام روز را به غواصی در سطح آب، قایقرانی و موج سواری یا غواصی در عمق می پردازند. تمام خدمات و تفریحات ساحلی رایگان است. رستوران ساحلی Stelle با غذاهای گرمسیری و کلاسیک مدیترانه ای برای وعده شام یا کباب برای وعده نهار نظر میهمانان گرسنه را به خود جلب می کند. باشگاه ورزشی شبانه روزی و یک مجموعه آبگرم درمانی مدرن شرایطی مناسب را برای ریلکسیشن میهمانان فراهم می آورد. همراه با کادری خوش برخورد که بیرون از هتل هم تجربه این هتل لوکس را برای مسافران فراهم می کنند.

4. هتل پنج ستاره West Bay

هتل West Bay سوئیت لوکس با منظره ای شگفت انگیز را در اختیار میهمانان قرار می دهد با آشپزخانه ای مجهز برای غذاهای خانگی، رستوران هایی برای میل کردن شامی عالی، ماساژ درمانی و آبگرم در مجموعه Anani و تجربه آسایشی منحصر به فرد در این هتل. میهمانان از استراحت در ساحل این هتل همراه با نوشیدنی ها و میوه های عالی لذت می برند یا به ورزش های مختلف آبی می پردازند مانند غواصی در عمق کم کنار صخره های دریایی در نزدیکی هتل، قایق سواری با قایق های تک بادبانی یک نفره، غواصی در عمق یا چتربازی روی آب. راهنمائی که در کنار میهمانان است می تواند آنها را در گردش های هیجان انگیزشان در اطراف جزایر راهنمائی کند. میهمانانی هم که بدنبال وقتی برای استراحت هستند می توانند در کنار استخر نوشیدنی های گوارای کارائیبی و غذاهای دریایی میل کنند. در میان شلوغی های هتل های لوکس تورکس و کایکوس میهمانان مجذوب آرامشی می شوند که در هتل West Bay بدست می آورند.

3. هتل چهار ستاره Regent Grand

هم خانواده ها و هم زوج های عاشق پیشه هتل زیبای Regent Grand را انتخاب می کنند. علاقمندان به بازی گلف می توانند از بازی رایگان در زمین گلف روبروی اقیانوس استفاده کنند.بچه ها نیز می توانند با شرکت در کمپ های مخصوص خود از بازی های ساحلی لذت ببرند و موزائیک زیبائی که در استخر این هتل به کار برده شده همه را به خود جلب می کند. آپارتمان ها، اتاق ها و سوئیت های مجلل در این هتل، آشپزخانه های مجهز، حمام های مرمرین با وان های یک نفره با تمام زیبایی های آن، صبحانه کامل در باشگاه ورزشی Vix، استخر آب گرم با تمام امکانات، اینترنت رایگان و نزدیکی به مراکز خرید و رستوران ها همه از امکانات این هتل است.

2. هتل پنج ستارهSeven Stars

هتل Seven Stars فضای بسیار جذابی دارد. ضلعی از پارک ملی Princess Alexandra (پرنسس الکساندرا) با گونه های متنوعی از گل ها و گیاهان به ساحل شن های سفید (متعلق به منطقه حفاظتی ترکس و کایکوس) ختم می شود. صبحانه کامل، مستخدم شخصی، کلوب رایگان برای بچه ها، دسترسی کامل به اینترنت در هر سوئیت، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ با سرویس دهی کامل، 3 رستوران حرفه ای که تمام انتظارات میهمانان را برآورده می کند. هتل نیز در بهترین موقعیت از نظر دسترسی به خوارو بار فروشی، مرکز خرید، رستوران های عالی است که فقط چند دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند.

1. هتل چهار ستاره Tuscany

این هتل در پایین ترین نقطه ساحل خلیج گریس واقع شده و حسی ناب از اقامتی مجلل در نقطه ای آرام در طبیعت زیبای این جزیره القا می کند. برخی سوئیت ها به سبک خانه برای راحتی حس میهمانان روبروی اقیانوس ساخته شده و استخر و برنامه های هیجان انگیز ساحلی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. آشپزخانه ای مجهز با یخچال پر از مایحتاج لازم آشپزی در نظر گرفته شده و مستخدمان همیشه آماده اند که برای شما تاکسی سفارش دهند یا در رستوران برایتان میز رزرو کرده و وسایل ورزش و سرگرمی ساحلی را فراهم کنند. رستوران هایی در سطح دنیای که رایحه خوش طعم خرچنگ کبابی و صدف دریایی آنها نظر هر مسافری را به خود جلب می کند. از دیگر امکانات این هتل، رخت شوی خانه، دوچرخه های متعلق به هتل برای استفاده مسافران و مستخدمان مسئول این امکانات است که هتل توسکانی را به مقصدی بی نظیر برای مسافران تبدیل کرده است. منبع: touropiaمنبع: کجارو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 740

به "لوکس ترین هتل های جزایر تورکس و کایکوس در اقیانوس اطلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های جزایر تورکس و کایکوس در اقیانوس اطلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید