لوگو جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد

به گزارش مجله آی سیب، تهران (پانا) - لوگو جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با الهام از لوگو گروه تئاتر مستقل، طراحی و رونمایی شد.

لوگو جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این لوگو که قرار است از این پس به عنوان نشان اختصاصی جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک شناخته گردد، تصویر گربه ای را نشان می دهد که روی چند کتاب نشسته و کتاب دیگری را گگردده و می خواند.

طراح لوگو سمیرا جنیدی است؛ کارشناس عکاسی و فوق دیپلم گرافیک، که از سال 1385 و 1386 فعالیت خود را در زمینه عکاسی تئاتر و تبلیغات و طراحی شروع نموده، از سال 93 نیز به صورت جدی به عکاسی تبلیغاتی روی آورده است.

وی درباره طرح لوگو جشنواره به سه عنصر اصلی که در طراحی مورد توجه قرار گرفته پرداخت و شرح داد: سه عنصر بازی، آموزش و نمایش از سوی مریم کاظمی، مدیر این فستیوال مورد تاکید قرار داشت. از سوی دیگر می خواستیم به لوگو گروه تئاتر مستقل و آکادمی گروه نیز نزدیک باشد تا یکپارچگی طرح ها حفظ گردد.

این گرافیست تئاتر در ادامه گفت: لوگوی گروه تئاتر مستقل تصویر گرافیکی گربه ای که از پشت دیده می گردد و رویدادی را تماشا می نماید. گربه سمبل بازیگوشی است و راحتی و رهایی عضلات او و شکل پذیری و تطبیق محیطی اش برای هر بازیگری قابل مطالعه است .کنستانتین استانیسلاوسکی هم در کتاب زندگی من در هنر به این نکته اشاره نموده است. از سوی دیگر نشان گربه سمبل استقلال و غیر وابسته بودن است.

جنیدی که در این لوگو، آموزش را در استفاده از چند کتاب نمایش داده اضافه نمود: کتاب ها تاکید بر جنبه آموزشی تئاتر دارد و گربه تاکید بر بازی؛ که در مجموع به نمایش می انجامد. بازی ؛ آموزش ؛ نمایش

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با مدیریت مریم کاظمی تابستان 1400 و با حضور هنرجویان و هنرمندان تئاتر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1704

به "لوگو جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگو جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید