مراکز خرید برتر در باتومی

به گزارش مجله آی سیب، از جمله کارهایی که در کنار بازدید از جاذبه های باتومی و تجربه تفریحات باتومی می توان انجام داد خرید و گردش در مراکز خرید و بازارهای محلی باتومی است . با اینکه مراکز خرید باتومی به مانند شهرهای بزرگ توریستی متنوع و متعدد نیست اما باز هم با بازدید از این اماکن می توان اقلام مورد احتیاج و همچنین سوغاتی برای دوستان و آشنایان خریداری نمود . در میان گزینه های مختلف خرید در باتومی چندین مرکز خرید وجود دارد که از نظر موقعیت ، قیمت ، تعدد فروشگاه ها و تنوع اجناس از دیگر موارد بهتر می باشند . با ما همراه باشید تا با مراکز خرید برتر در باتومی آشنا شوید .

مراکز خرید برتر در باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

مرکز خرید باتومی مال - Batumi Mall

اگر از دسته افراد علاقه مند به خرید هستید در سفر به باتومی حتما سری به مرکز خرید باتومی مال بزنید . این مجتمع تجاری در خیابان جورجی لادزه در نزدیکی ساحل واقع شده و با فروشگاه های متعدد و امکانات رفاهی و تفریحی مناسب از بهترین مراکز خرید باتومی محسوب می شود . در این مرکز خرید مدرن بسیاری از برندهای معتبر شعبه دارند و به ارائه محصولات جدید خود مشغول هستند . گردشگران تور باتومی در این مجتمع تجاری می توانند اقلامی چون انواع لباس های مردانه و زنانه ، کیف و کفش ، عینک ، ساعت ، طلا و جواهرات را با قیمت ها و کیفیت مناسب خریداری نمایند . در باتومی مال علاوه بر بوتیک ها و فروشگاه های مختلف چندین گزینه سرگرمی ، هایپرمارکت ، صرافی و رستوران وجود دارد که در صورت احتیاج می توان به آن ها مراجعه نمود .

مرکز خرید مترو سیتی باتومی - Batumi Metrocity

از دیگر مراکز خرید برتر باتومی می توان به مرکز خرید مترو سیتی اشاره کرد . این مرکز خرید بزرگ و مدرن همه روزه باز بوده و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 10 شب می باشد . در مجتمع تجاری Metrocity مجموعه ای از فروشگاه ها و بوتیک ها تعبیه شده اند که اجناس خود را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند . ارائه چندین مرکز تفریحی و سرگرمی ، سالن بولینگ ، طراحی مدرن ، سالن های سینما ، پارکینگ و فضای سبز سبب شده تا مترو سیتی به یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید باتومی تبدیل شود .

بازار خوپا باتومی

لذتی که از گردش در میان بازار سنتی خوپا در باتومی به گردشگران دست می دهد شاید در بهترین مراکز خرید این شهر قابل لمس نباشد . این بازار سنتی انواع پوشاک ، خوراکی های محلی ، صنایع دستی و … را با قیمت های مناسب عرضه می نماید . در خوپا رسم چانه زدن پابرجاست و گردشگران با این کار می توانند تخفیفاتی عالی از فروشندگان دریافت نمایند . Hopa Bazaar در خیابان Agmashenebeli واقع شده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر باز می باشد .

منبع: لذت سفر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 866

به "مراکز خرید برتر در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید برتر در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید