مسائل 50 واحد اقامتی قشم احصا شد

به گزارش مجله آی سیب، ایرنا/ براساس سخنان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، مسائل 50 واحد اقامتی قشم احصا شد.

مسائل 50 واحد اقامتی قشم احصا شد

مهدی زارعی اضافه کرد: بازدیدهای دوره ای و هدفمند از هتل ها، مجموعه های اقامتی و اقامتگاه های بومگردی جزیره قشم، با هدف برطرف موانع پیش رو و تسریع در تکمیل و استانداردسازی شیوه ارائه خدمات آنها اجرا شده است.

وی ادامه داد: هدف از این بازدیدهای میدانی و دوره ای به وسیله معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین شرایط و تسریع فرآیند اجرای طرح های مختلف عمرانی، مالی و گردشگری در جزیره قشم است.

معاون گردشگری منطقه آزاد قشم توضیح داد: هم اکنون 2 شرکت برای بروز رسانی درجه بندی 72 هتل قشم به جامعه هتلداران جزیره معرفی شده اند. وی با اشاره به اتمام معین درجه هتل ها تا اوایل اسفند اضافه کرد: نرخ اقامت در هر هتل و نیز خدماتی که باید به گردشگر ارایه گردد، براساس درجه آن معین می گردد. زارعی ادامه داد: در سال نو مسافران با اطلاعات کامل و واقعی فضاهای اقامتی خود را انتخاب می نمایند.

وی اظهار کرد: حمایت از تمامی زنجیره گردشگری بویژه موضوعات مربوط به واحدهای اقامتی و بومگردی در نقاط مختلف جزیره قشم و برطرف مسائل آنها جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران با جدیت دنبال می گردد. معاون گردشگری منطقه آزاد قشم با اشاره به کوشش برای برطرف مسائل واحدهای گردشگری توضیح داد: بعضی مسائل زیرساختی مانند مساله آب تنها مربوط به واحدهای اقامتی گردشگری نیست و نیازمند هم افزایی بخشهای مختلف سازمان و دستگاه های اجرایی برای برطرف آنها هستیم.

منبع: همگردی
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2108

به "مسائل 50 واحد اقامتی قشم احصا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل 50 واحد اقامتی قشم احصا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید