می ترسیم استقلال به مرز انفجار برسد، بی ثباتی در شان باشگاه نیست

به گزارش مجله آی سیب، شاهرخ بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: جدا از بازی کردن برابر تیم امیر قلعه نویی، بازی استقلال مقابل گل گهر به لحاظ جدولی هم بسیار مهم و حائز اهمیت بود و آبی پوشان به خوبی توانستند امتیازات این بازی مهم را از آن خود نمایند.

می ترسیم استقلال به مرز انفجار برسد، بی ثباتی در شان باشگاه نیست

دستیار پیشین قلعه نویی در استقلال گفت: از حق نگذریم گل گهر خیلی خوب و مردانه مقابل استقلال بازی کرد و به خصوص بعد از تعویض هایی که در نیمه اول انجام داد توانست نبض بازی را در دست بگیرد. اما استقلال به حدی خوب بود که حتی بعد از آن هم هوشیارانه نتیجه را حفظ کرد.

مربی پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: مجیدی در ترکیب اولیه تیمش کار هوشمندانه ای کرد و انتخاب چهار مدافع میانی توانست لب خط که نقطه قوت تیم های قلعه نویی است را ببندد و حتی از همان منطقه به گل برسد. قلعه نویی هم به خوبی نقطه ضعف تیمش را شناسایی کرد و آن را با 3 تعویض تبدیل به نقطه قوت کرد، اما دیگر دیر شده بود و کار از کار گذشته بود.

بیانی خاطر نشان ساخت: اینکه استقلالی ها فارغ از بحران و حاشیه و مسائل اقتصادی و مدیریتی در زمین مسابقه برنده می شوند اتفاق خیلی خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت. اما نباید این تبدیل به بدعت گردد و تصمیم سازان در این حوزه خودشان را راحت نمایند. مسائل این باشگاه اعم از مدیریتی و اقتصادی باید با سرعت حل گردد.

وی اضافه کرد: متاسفانه باشگاه شرایط خوبی ندارد و ما هم می ترسیم خدای ناکرده این مسائل باعث گردد تیم به مرز انفجار برسد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان با توجه به رفت و آمدهای مدیریتی در این باشگاه تاکید نمود: این همه تغییر، این همه رفت و آمد، این همه بی ثباتی واقعاً در شان تیم استقلال نیست. ما که به نوعی قهرمانی لیگ را از دست داده ایم و نگرانی من از این است که این حواشی و مسائل منجر به از دست رفتن جام حذفی و خدای ناکرده شکست مقابل الهلال در آسیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1745

به "می ترسیم استقلال به مرز انفجار برسد، بی ثباتی در شان باشگاه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می ترسیم استقلال به مرز انفجار برسد، بی ثباتی در شان باشگاه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید