هشدار باشگاه پرسپولیس به عبور کنندگان از خط قرمز

به گزارش مجله آی سیب، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای نوشت که در این مدت هجمه های فراوانی به باشگاه و تیم انجام شده است.

هشدار باشگاه پرسپولیس به عبور کنندگان از خط قرمز

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای نوشت:

هجمه های فراوانی طی هفته های اخیر در مورد باشگاه و تیم جریان یافته است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس منابع اقتصادی بدهی گابریل کالدرون و دستیارش را تامین کرد و در شرف تسویه حساب است. مسائل و موانع سال های گذشته، یکی، یکی در حال حل و فصل است و البته با توجه به محدودیت ها کار اصلا آسان نیست. از سوی دیگر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو بازی ابتدایی فصل تازه در خانه حریف و استادیوم آزادی، دو برد متوالی را کسب نمود. در این شرایط، بعضی گروه ها و جریان ها در پی ایجاد اخلال در پرسپولیس هستند. تا آن جا که موضوع مربوط به مباحث مدیریتی باشد و به شاکله و امور پرسپولیس لطمه وارد نسازد، باشگاه شکیبای خود را نشان داده است و نقدها و تحلیل های قابل تامل را هم به گوش جان می شنویم، اما تیم فوتبال پرسپولیس و عوامل آن خط قرمز باشگاه هستند.

این روزها دور تازه ای از هجمه ها را شاهد هستیم که در پی ایجاد فضای بدبینی به ویژه نسبت به تیم و عوامل پرکوشش و شکیبا آن است. بعضی اخبار و حواشی در بعضی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، به نام حمایت از پرسپولیس در واقع تخریب آن و لطمه به اعتماد بین طرفداران و تیم را دنبال می نماید. بی تردید مهم تر از هر اقدام ما، هوشیاری طرفداران نسبت به این مسائل در جهت خنثی سازی هجمه ها است.

عده ای از طرق مختلف کوشش می نمایند تا با شائبه ها و حاشیه های گوناگون، جو سازی نموده و با برنامه ای معین، بین اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس تفرقه افکنی نمایند. طرفداران خود شاهد هستند که مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان با جدیت و تمرکز بالا در جهت اصلی حرکت می نمایند و با حل مسائل و بدهی های گذشته و کسب نتایج خوب تیمی، هیچ گاه در مقابل این هجمه ها عقب نشینی ننموده و نخواهند کرد. باشگاه پرسپولیس با حمایت و پشتیبانی طرفداران تا اینجا اهداف خود را پیش برده است. هر چند کار بسیار سخت و موانع زیاد هستند ولی با اتحاد و همبستگی، این راه روشن را ادامه خواهیم داد. این در حالی است که رقابت در خارج از زمین فوتبال هم که امر تازه ای نیست و همه کسانی که این روش را دنبال می نمایند، می شناسیم. از همین جا هشدار می دهیم با توجه به شناسایی دقیق این جریان ها، چنانچه این شرایط ادامه یابد، باشگاه مجبور خواهد بود از راه قانونی به این موضوع ورود کند و با بانیان این کار غیر اخلاقی برخورد نماید.

جهت پرسپولیس معین است و تکلیف و وظیفه همه، به برترین شکل ممکن انجام می گردد تا شاهد شکوفایی روزافزون و پیشرفت تیم باشیم. باز تاکید می کنیم، طرفداران مهمترین نقش را در این میان بر عهده دارند و همواره با حمایت خود، موانع این جهت را کنار می زنند تا افتخارات باشگاه بزرگ پرسپولیس بیشتر و بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1888

به "هشدار باشگاه پرسپولیس به عبور کنندگان از خط قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار باشگاه پرسپولیس به عبور کنندگان از خط قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید