کتاب لونلی پلنت، راهنمای دقیق سفرهای کم هزینه

به گزارش مجله آی سیب، در سفر به کشورهای خارجی، دست لونلی پلنت را محکم بگیرید

اگر تصمیم سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، واضح است برای گشت و گذار در مقصدتان، احتیاج به اطلاعات کامل و یا یک راهنما دارید تا بتوانید از زمانی که در دست دارید، برترین استفاده را کنید.

کتاب لونلی پلنت، راهنمای دقیق سفرهای کم هزینه

بسیاری از ما قبل از سفرمان آغاز به گرفتن اطلاعات از افرادی می کنیم که قبلا به آنجا رفته اند و یا با جستجو در گوگل اطلاعاتی به دست می آوریم که درست و غلط بودنش را هم نمی دانیم. باید بگوییم این کارها فایده چندانی ندارد تا وقتی کتاب های لونلی پلنت در جهان حرف اول را می زنند. لونلی پلنت یا سیاره تنها، مجموعه کتاب هایی هستند که به وسیله شرکتی به همین نام در ملبورن استرالیا با هدف سفرهای مالی به چاپ می رسند و سالانه میلیون ها نسخه از آنها به وسیله گردشگران خریداری می گردد. انتشارات معتبر لونلی پلنت یکی از حرفه ای ترین انتشارات در زمینه فراوری کتاب های مسافرتی است.

چیزی که این کتاب ها را در مقایسه با سایر کتاب های مسافرتی متمایز نموده؛ کامل، دقیق و مورد اعتماد بودن آنهاست. در همین ایران خودمان بارها شده توریستی را دیده اید که سر در کتابی مشغول جستجوست، شک نکنید این کتاب همان لونلی پلنت معروف است. لونلی پلنت با صدها عنوان مختلف درباره بسیاری از کشورهای جهان به چاپ رسیده و با مطالعه آن تمام آنچه که باید از مقصدتان بدانید، نصیبتان می گردد.

مثلا تصور کنید قصد سفر به تایلند را دارید، با خواندن کتاب لونلی پلنت کشور تایلند شما از فرهنگ، شرایط مالی، قوانین کشور، محدودیت ها، نقشه ها و راستاها، رستوران ها، هتل ها و اقامتگاه ها، سیستم حمل و نقل با کرایه ها، جاذبه های دیدنی و طبیعی شهرها همراه با زمان بندی و هزینه های ورودی و خروجی، شیوه زندگی مردم، آداب و رسوم و … آگاه می شوید که همه اینها در خصوص کشورهای دیگر هم صدق می نماید.

لونلی پلنت برنامه سفر خوبی در اختیار شما قرار می دهد و از آنجائیکه مالی به سفر نگاه می نماید، خیال جیب تان را از گزینه های پیشنهادی آن راحت کنید.

اما بگذارید کمی از اصول کاری لونلی پلنت با شما حرف بزنیم. کارشناسان مختلفی از طرف انتشارات لونلی پلنت به گوشه و کنار بیشتر کشورها سفر می نمایند و از هتل ها، رستوران ها، جاذبه های تاریخی و طبیعی، راستاها و … آغاز به گرفتن عکس و اطلاعات نموده و کیفیت آنها را مورد ارزیابی قرار می دهند. این افراد با همصحبتی و سرو کله زدن با مردم شهری و روستایی با فرهنگ و شرایط روز جامعه مقصد جزئیات خوبی را به دست می آورند.

حالا تا حد زیادی با کتاب لونلی پلنت آشنا شدید. شاید تنها می خواهید سفر کنید و اهل ماجراجویی هستید و یا قصد همسفری با خانواده را دارید. فرقی نمی نماید، لونلی پلنت راهنمای شماست! دست او را بگیرید و بدون نگرانی به او اعتماد کنید. دنبال یک هتل مقرون به صرفه و با کیفیت هستید؟ برای رسیدن به جاذبه مورد نظرتان راستا و راهنمای مترو را نمی دانید و شاید هم برای پیدا کردن یک رستوران بومی سردرگم شدید، کتاب تان را باز کنید و به حرف هایش گوش دهید. از آنجایی که این کتاب ها هر سال با نسخه نو به چاپ می رسند و ممکن است با تغییراتی همراه باشند، پیشنهاد می کنیم آخرین نسخه چاپی آن را بخرید. کتاب های لونلی پلنت بیشترا در کتاب فروش های معتبر و فرودگاه ها برای فروش در دسترس شما هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2008

به "کتاب لونلی پلنت، راهنمای دقیق سفرهای کم هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب لونلی پلنت، راهنمای دقیق سفرهای کم هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید