گروهی از متخصصان تابلو نقاشی منظره را به شکوه سابقش بازگرداندند

به گزارش مجله آی سیب، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، گروهی از متخصصان تابلو نقاشی منظره را به شکوه سابقش بازگرداندند.

گروهی از متخصصان تابلو نقاشی منظره را به شکوه سابقش بازگرداندند

متخصصان لایه های زرد وارنیش را از سطح تابلو نقاشی پل واترلو اثر جان کانستبل، نقاش بریتانیایی منظره پاک کردند تا جزئیات و آسمان آبی این نقاشی قرن نوزدهمی بار دیگر پدیدار شود.

این تابلو نقاشی که بزرگترین نقاشی کانستبل محسوب می شود، بطور چشمگیری پس از پروژه بازسازی تغییر کرده است. عنوان اصلی این نقاشی عزیمت جورج چهارم از وات هال: افتتاح پل واترلو است و به سال 1817 تعلق دارد.

متخصصان برای این کار، بیش از 270 ساعت را برای از بین بردن لایه های وارنیش که زرد شده بودند، صرف کردند. این لایه های زرد وضوح نقاشی را از بین برده بودند و مانع تعیین شدن جزئیات آن شدند.

کانستبل بیشتر نقاشی های از منظره های روستایی به تصویر میکشید و گمان می رود برای خلق این تابلو از نقاشی های ونیز اثر کانالتو الهام گرفته باشد.

این نقاشی افتتاحیه پل واترلو را نشان می دهد و گمان می رود کانستبل در زمان افتتاح آن حضور داشته است. در سال 1942 این پل با سازه مدرن تری جایگزین شد.

این نقاشی هیچگاه در دوران حیات کانستبل به نمایش گذاشته نشد و تا زمان درگذشت این هنرمند در سال 1837 در کارگاه او باقی ماند.

منبع: همگردی
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2086

به "گروهی از متخصصان تابلو نقاشی منظره را به شکوه سابقش بازگرداندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروهی از متخصصان تابلو نقاشی منظره را به شکوه سابقش بازگرداندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید