گوشی می 11 شیائومی برترین گوشی هوشمند چینی ها شد

به گزارش مجله آی سیب، رتبه بندی بنچمارک چینی Antutu در ماه دسامبر (آذر/دی) نشان می دهد که برترین گوشی چینی در این تاریخ گوشی می 11 شیائومی بوده است.

گوشی می 11 شیائومی برترین گوشی هوشمند چینی ها شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این بنچمارک هر ماه، رتبه های برتر خود را منتشر می نماید و بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده را به کاربران تلفن همراه معرفی می نماید و اکنون داده های مرتبط به تاریخ اول دسامبر تا 31 دسامبر را جمع آوری نموده است.

انتظار می رود گوشی می 11 برای مدتی در رده نخست جدول قرار گیرد، زیرا در حال حاضر تنها گوشی موجود در بازار با چیپست اسنپدراگون 888 است. گوشی های میت 40 پرو میت 40 پرو پلاس هواوی نیز با پشتیبانی Kirin 9000 در رقابتی جدی با این گوشی قرار دارند.

نمودار رتبه بندی گوشی های چینی در ماه دسامبر

هیچ گوشی با پلتفرم اکسینوس در فهرست 10 گوشی برتر قرار ندارند، فهرست 10 گوشی برتر برای میان رده ها در نگاه اول کمی متنوع تر است، اما در واقع، هشت صندلی اول توسط برند های شیائومی و هواوی اشغال شده اند و سپس اوپو در رده نهم ایستاده است و به دنبال آن نیز شاهد Q2 Pro 5G ریلمی هستیم.

اختلاف بین تراشه های مختلف در این نمودار کاملاً مشهود است - تلفن های دارای Dimensity 820 و Kirin 985 با داشتن فزونی قابل توجه نسبت به رقبای خود، فزونی دارند. این فهرست ها در یکی دو ماه آینده با تعداد زیادی تلفن جدید متزلزل می شوند، اما همواره خوب است که ببینیم تلفن ها از نظر عملکرد در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1442

به "گوشی می 11 شیائومی برترین گوشی هوشمند چینی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی می 11 شیائومی برترین گوشی هوشمند چینی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید