8 آهنگ شاد مخصوص سفرهای نوروزی

به گزارش مجله آی سیب، با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آماده شدن مردم برای سفر، دغدغه پخش آهنگ و پیدا کردن آهنگ مناسب، برای همگان به وجود می آید. با ما باشید تا راهنمای شما در انتخاب آهنگ های شاد و مناسب سفر باشیم.

8 آهنگ شاد مخصوص سفرهای نوروزی

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مسافرت و تعطیلات

حضرت سعدی، شاعر بزرگ و استاد سخن میفرماید:

بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی

یکی از بزرگترین مزایای سفر کردن، تجربه کردن و دیدن دنیا دور و نزدیک است، خواه همین شهر بغل و خواه قاره ای دیگر. از طرفی با نزدیک شدن به ایام نوروز و وجود تعطیلات نوروزی، قطعا هموطنان برنامه های سفر خود را ریخته اند و کم کم آماده میشوند تا این برنامه را پیاده نمایند. لازمه سفر خوب، داشتن همراهان خوب، اطلاعات کافی از مقصد، انتخاب وسیله سفر مناسب و از همه مهمتر، پیدا کردن گلچین آهنگ های شاد مخصوص سفر و مناسب جمع است که با روحیه همه سازگار باشد و از لحاظ انرژی آنها را تقویت کند.

موسیقی و سفر

این روزها بیشتر آدم های دور ما حتی برای یک سفر درون شهری هم از آهنگ استفاده مینمایند. در تاکسی و اتوبوس یا حتی در پیاده روها تعداد افرادی که هدفون در گوششان هست و در حال گوشی دادن به آهنگ مناسب خودشان هستند، روز به روز بیشتر میگردد. از طرفی پیدا کردن آهنگ احساسی، مناسبتی و یا حتی آهنگ مناسب برای شخص به یکی از دغدغه های تعطیل شده است. حال که بحث راجع به سفر نوروزی است که معمولا به صورت خانوادگی و دسته جمعی انجام میگردد، انتخاب آهنگ شاد مناسب یا حتی آهنگ نوروزی مناسب به یک دغدغه جمعی تبدیل میگردد. در ادامه به شما یاری میکنیم تا تعدادی آهنگ شاد مناسب انتخاب کنید و از این مشکل سر بلند بیرون بیایید.

معرفی آهنگ های شاد

بهنام بانی اصلا ساخته شده برای خانواده های ایرانی. سبیل مردانه و روحیه جذاب و انرژی بالایش را همه آدم ها از پیر و جوون گرفته تا مرد و زن، دوست دارند. اولین آهنگ این لیست کاربردی اختصاص دارد به آهنگ شاد و پر انرژی قرص قمر 2 بهنام بانی که شاهکار همکاری با حامد برادران است. درست است که متنش عاشقانه است، اما به لطف با نمک بودن بهنام بانی و دلبری صدایش، مطمئن باشید همه جمع، علی الخصوص جمع های خانوادگی، همه همصدا با او خواهند خواند جان جان تو شدی لیلی این خونه. از این آهنگ ریتمیک در ماشین بهره ببرید دابسمش بسازید که از سفر همین فیلم ها و عکس ها خاطره میگردد.

یکی دیگر از خواننده های که همه ایران در همه سنی با صدایش خاطره دارند، صدای محسن چاوشی عزیز است. انواع و اقسام آهنگ های غمگین و شاد و تیتراژ را با صدای او شنیده ایم و با صدایش عاشقی کردیم. شما آهنگ شاد بازار خرمشهر محسن چاوشی را در ماشین پخش کنید، ناگهان میبیند که راننده هم دست های بندری اش را رو به بالا برده و تکان میدهد. صدای گرم محسن چاوشی و ریتم شاد و بندری این آهنگ همه را تکان میدهد و یک خاطره خوب سفر برای شما میسازد.

خاندان خواجه امیری، صدای آشنای هر خانواده ایرانی است. از پدر خانواده ایرج که با آهنگ قدیمی و خاطره انگیز من یه پرندم کلی برای پدر و مادرها خاطره سازی نموده، تا فرزند خلفش احسان که با آهنگ های عاشقانه و فوق العاده اش توانسته راه پدر را ادامه دهد. احسان خواجه امیری چند وقت پیش، آهنگ شاد و زیبای یکیو دارم را منتشر کرد که بسیار باب دل طرفداران مخاطبین بود . قطعا وقتی در جمع دوستان یا حتی خانواده پخش کنید، مطمئن باشید که همگان لذت خواهند برد.

اگر در سفر میخواهید همه دست بزنند اما نمیدانید چیکار باید انجام دهید فقط یه گزینه پیش روی شماست، مازیار فلاحی دست بزن. این آهنگ به قدری شاد است و مناسب جمع، ناخودآگاه از شدت شرمندگی و رودروایسی با خواننده قطعا همه جمع دست خواهند زد. مازیار فلاحی که همیشه به خاطر آهنگ های آرام و عاشقانه اش معروف بود، با این آهنگ شاد و پر انرژی تحولی بزرگ در سبک کاری خود به وجود آورد. دست بزن دست بزن سرخوش و سرمست بزن بزن دست بزن تا نفست هست بزن یکی از بهترین قسمت های این آهنگ میباشد که با تمام وجود تشویق میکند به شاد بودن و خوش بودن.

مرحوم بهنام صفوی، حضورش در عرصه موسیقی مثل خیلی از خوانندگان پاپ زیاد نبود، اما در همان مدت فعالیت توانستند آهنگ های زیبا و فوق العاده ای را منتشر نمایند. یکی از این آهنگ ها، کار شاد و ریتمیک عشق بی نظیر بود که همان موقع انتشار، میزان بالایی از دانلود را به خود اختصاص داد. صدای گیرا و ملودی شاد این آهنگ قطعا باب دل همگان خواهد بود میتواند یک نوستالژی خوب جمعی باشد.

یکی از نوستالژی ترین آهنگ های شاد 2 دهه اخیر، آهنگ شاد و متفاوت پرواز گروه آریان میباشد. اون لحظه اول آهنگ که گروه آریان میگفت گفتی میخوام رو ابرا همدم ستاره ها شم برای خیلی از ماها یادآور خاطرات خوش دوران قدیم است و مطمئنا در هر جمعی که پخش گردد تعداد زیادی نه تنها با هم میخوانند حتی شکل و ادای ویولن زدن را هم در می آورند که در واقع یکی از قسمت های معروف این آهنگ است. این اثر، یکی از ماندگارترین خاطرات این نسل است که همیشه میتواند جو و روحیه هر جمعی را عوض کند.

یکی دیگر از آن صداهای آشنا برای هر خانواده ایرانی، صدای فوق العاده محسن یگانه است. خواننده ای که او هم مانند محسن چاوشی از قدیمی های موسیقی پاپ است همه جور فعالیت موسیقی ای از او دیده ایم. آهنگ شاد و ریتمیک دوست دارم محسن یگانه، یکی از آن خوب های روزگار است که باید با آن فقط بالا و پایین پرید. آهنگی عاشقانه که همه آدم ها آن را حفظند چون در بیشتر میکس ها و مهمانی ها از آن استفاده میگردد. در سفرهای خانوادگی میتوان روی اعتبار این آهنگ و محسن یگانه حساب کرد فقط کافیست آن را در ماشین پخش کنید و فقط منتظر بمانید.

مگر کسی هست که امید حاجیلی و صدای شاد و پر انرژی او را دوست نداشته باشد. اصلا امید حاجیلی ساخته شده برای اینکه شما را از غم و غصه نجات دهد و شادی و لبخند را برایتان به ارمغان بیاورد. آهنگ شاد و ریتمیک مجنون امید حاجیلی، با ریتم بندری و فوق العاده قری اش، هر جنبنده ای را وادار به حرکت میکند و این معجزه موسیقی شاد است.

درست است که سفر باید خوش بگذرد و شاد باشید و بخندید و برقصید، اما به هنگام پخش این آهنگ های شاد، حتما حواستان به راننده باشد که خیلی هم درگیر آهنگ نباشد. سفر سالم و سلامتی را در کنار این آهنگ های شاد و ریتمیک برایتان آرزومندیم.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 880

به "8 آهنگ شاد مخصوص سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "8 آهنگ شاد مخصوص سفرهای نوروزی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 آهنگ شاد مخصوص سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید