AFC النصر عربستان را محروم می نماید

به گزارش مجله آی سیب، پس از شکایت های بی نتیجه و متوالی النصر عربستان از پرسپولیس، شایعه ای به گوش می رسد که ممکن است سعودی ها به مدت یک تا دو فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

AFC النصر عربستان را محروم می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از شکست النصر عربستان برابر پرسپولیس، تیم سعودی تمام راه های قانونی برای شکایت از سرخ ها را امتحان کرد؛ از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق کنفدراسیون آسیا تا CAS.

آخرین اقدام عربستانی ها پس از رد شدن متوالی شکایت هایشان، کوشش برای دریافت دستور موقت جهت به تعویق افتادن فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. موضوعی که دیروز امیرساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام نمود به صورت رسمی از سوی دیوان رد شده و حضور پرسپولیس در فینال آسیا قطعی است.

تیم عربستانی مدعی است، چون یک پای این فینال تیمی است که شکایتی از آن مطرح شده، باید مسابقه به تعویق بیفتد تا شرایط پرونده آن ها معین گردد.

با این حال اگر چنین اتفاقی رخ می داد، تمام برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و قرارداد های آن ها با اسپانسر های برگزاری مسابقات دچار مشکل می شد. اتفاقی که ضرر اقتصادی زیادی به AFC وارد می کرد و عملا چنین چیزی غیرممکن بود.

حالا شایعه ای به گوش می رسد که ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت شکایت های بی دلیل و متعدد النصری ها که باعث شده AFC متحمل ضرر اقتصادی گردد و هیچ کدام از آن ها هم راه به جایی نبرده، این تیم را از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محروم کند. گفته می گردد جریمه سنگین نقدی برای این تیم قطعی است، ولی هنوز محرومیت تیم سعودی از لیگ قهرمانان آسیا به صورت قطعی از هیچ منبعی تاییده نشده است، محرومیتی که گفته می گردد بین یک تا دو فصل خواهد بود.

بعضی از رسانه های عربستانی هم در این خصوص گزارش هایی را منتشر کردند و حالا باید دید آیا محرومیت النصر عربستان از لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خواهد افتاد یا نه. دیروز و امروز در فضای مجازی، اخبار غیر رسمی پیرامون محرومیت یک تا دو ساله النصر از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دیده می شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1402

به "AFC النصر عربستان را محروم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC النصر عربستان را محروم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید