آیفون 15 اولترا شاید از لحاظ دوربین و پردازنده بهتر از مدل پرو باشد

به گزارش مجله آی سیب، طبق جدیدترین اطلاعاتی که وب سایت LeaksApplePro در رابطه با آیفون 15 اولترا منتشر نموده، ظاهرا باید انتظار داشته باشیم این گوشی از لحاظ کیفیت عکاسی و قدرت پردازشی شرایط بهتری در مقایسه با مدل پرو داشته باشد.

آیفون 15 اولترا شاید از لحاظ دوربین و پردازنده بهتر از مدل پرو باشد

اپل میخواهد آیفون های سری 15 را مثل نسل کنونی، با در نظر گرفتن آیفون 15 پلاس در چهار مدل راهی بازار کند، اما این بار به جای آیفون 15 پرو مکس، احتمالا آیفون 15 اولترا را شاهد خواهیم بود که گفته می گردد از یک سری جهات به مدل پرو هم فزونی خواهد داشت. معمولا فرق بین مدل پرو و پرو مکس مقدار نمایشگر و در نتیجه آن باتری بود ولی حالا گفته می گردد آیفون 15 اولترا سوا از این موارد فزونی های دیگری هم در مقایسه با مدل پرو خواهد داشت.

LeaksApplePro معتقد است اطلاعات تازه پیرامون گوشی های مورد انتظار اپل را از کدهای iOS 17 به دست آورده است. سیستم عاملی که پیش بینی می گردد قابلیت های تازهی را با خود به همراه نداشته باشد و به جای آن روی پایداری و مصرف بهینه تمرکز داشته باشد. همانطور که می دانید، iOS 16 آغاز خوبی نداشت و پر از باگ های ریز و درشت بود که هنوز هم این باگ ها به طور کامل رفع نشده اند.

اما موضوع مهم تر این است که کد منبع این سیستم عامل نشان داده 6 گوشی آیفون قرار است از قابلیت جزیره پویا بهره ببرند که مطابق با خبر گذشته هم هست. یعنی هر چهار مدل آیفون 15 به علاوه 2 مدل پرو و پرو مکس از آیفون 14. بعلاوه در این کد آمده که آیفون های مورد انتظار دیگر پورت لایتنینگ نخواهند داشت و به جای آن از USB-C در آن ها استفاده خواهد شد. هرچند گفته می گردد سرعت USB-C در دو مدل استاندارد و پلاس همچنان در حد و مقدار های همان پورت لایتنینگ خواهد بود و فقط مدل پرو و اولترا از سرعت بالاتر بهره می برند.

در این خبر بعلاوه آمده که کیفیت سیستم پردازش تصویر و بعلاوه قدرت پردازشی آیفون 15 اولترا از مدل پرو بیشتر خواهد بود. اگرچه هر دوی این گوشی ها به تراشه 3 نانومتری A17 مجهز می شوند اما ظاهرا برای مدل اولترا از نسخه اورکلاک شده این تراشه استفاده خواهد شد چرا که این گوشی بزرگ تر است و می تواند سیستم خنک کننده بهتری هم داشته باشد. در گذشته هم خبرهای مشابه این منتشر می شده اما با این حال باید منتظر بمانیم ببینیم آیا این گفته ها در نهایت به حقیقت تبدیل می گردد یا خیر.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

36,850,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - هند

25,398,000

تومان

محبوب ترین گوشی های اپل در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2217

به "آیفون 15 اولترا شاید از لحاظ دوربین و پردازنده بهتر از مدل پرو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 اولترا شاید از لحاظ دوربین و پردازنده بهتر از مدل پرو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید