مقایسه مشخصات چهار پرچم دار: هواوی پی 40 پرو در برابر آیفون 11 پرو، گلکسی اس 20 اولترا و پیکسل 4 ایکس ال

به گزارش مجله آی سیب، هواوی با عرضه ابرگوشی جدید P40 Pro بازی را به نفع خود کرده است.

مقایسه مشخصات چهار پرچم دار: هواوی پی 40 پرو در برابر آیفون 11 پرو، گلکسی اس 20 اولترا و پیکسل 4 ایکس ال

سخت افزار این گوشی شامل دوربین با بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر به همراه چندین ویژگی ممتاز دیگر است. یک صفحه نمایش 6.58 اینچی با باتری 4200 میلی آمپرساعتی در یک گوشی نسبتا جمع وجور کاملا چشم گیر است.

شاید بتوان مطرح نمود پی 40 پرو بهترین نمونه از یک گوشی پرچم دار در سال 2020 است. گوشی که می تواند برنده بازار باشد و روی فروش دیگر گوشی های پرچم دار تاثیر بگذارد.

سامسونگ در ماه فوریه از گوشی پرچم دار گلکسی اس 20 اولترا رونمایی کرد که عکس های 108 مگاپیکسلی گرفته و بزرگنمایی 100 برابر دارد. این گوشی چشم جهان را خیره کرد.

اپل در ماه سپتامبر از آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد که دارای قابلیت عکاسی در شب شگفت انگیزی است و در اسکن صورت فوق العاده عمل می کند.

در آن سو، گوگل پیکسل 4 ایکس ال دیگر گوشی پرچم دار بازار است که دارای مزیت های قیمی خوبی است. این گوشی در زمان عرضه 899 دلار قیمت داشت و به جز باتری و صفحه نمایش کوچک تر، در سایر مشخصات با پرچم دارهای دیگر ذکر شده تفاوت بزرگی ندارد.

گوشی P40 Pro با برچسب قیمتی بالایی عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی از 1100 دلار (910 یورو یا 1820 دلار استرالیا) آغاز شده و قرار است در ماه ژوئن به طور رسمی وارد بازار شود. به علاوه، در کشور ایالات متحده به فروش نمی رسد.

همه کارشناسان، بزرگ ترین ضعف هواوی پی 40 پرو را عدم نصب سرویس ها و اپلیکیشن های رسمی گوگل می دانند. جایی که خبری از برنامه های پرکاربردی نظیر جی میل و گوگل مپس نیست.

هواوی تلاش های زیادی کرده اکوسیستم نرم افزاری و سرویس خودش را راه اندازی کند و سرمایه گذاری بزرگی روی خدمات موبایل هواوی انجام داده است. مزایا و تسهیلات زیادی برای توسعه دهنده ها فراهم کرده است تا برای این پلتفرم اپلیکیشن تولید و روی اپ استور هواوی قرار دهند.

در مقابل، آیفون 11 پرو و گوگل پیکسل 4 ایکس ال از نرم افزارها و خدمات کاملا ناب و سطح بالایی برخوردار هستند.

در جدول زیر می توانید به طور ریزتر مشخصات گوشی هواوی پی 40 پرو را با دیگر پرچم دارهای مطرح بازار خط به خط مقایسه کنید:

همان طور که می بینید؛ در بسیاری از بخش ها گوشی هواوی مساوی یا بهتر از رقبا است. در دوربین حرف های زیادی برای گفتن دارد و پردازنده کرین 990 فایوجی چیزی از بیونیک A13 یا اسنپدراگون 865 کم ندارد و قطعا از اسنپدراگون 855 بالاتر و قوی تر است.

شاید در صفحه نمایش و رم گوشی گلکسی اس 20 اولترا بهتر باشد ولی پی 40 پرو سبک تر، نازک تر، طراحی گرافیکی جذاب تر و صفحه نمایش جمع وجورتری دارد.

سوال اساسی اینجا است: آیا هواوی پی 40 پرو می تواند به اندازه کیفیت و مشخصات واقعا رده بالایش فروش داشته باشد؟

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 954

به "مقایسه مشخصات چهار پرچم دار: هواوی پی 40 پرو در برابر آیفون 11 پرو، گلکسی اس 20 اولترا و پیکسل 4 ایکس ال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه مشخصات چهار پرچم دار: هواوی پی 40 پرو در برابر آیفون 11 پرو، گلکسی اس 20 اولترا و پیکسل 4 ایکس ال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید