افشاگری یک بازیکن پرسپولیس از علت لوکادیا برای ترک ایران ، خبر تلخ هم تیمی مهاجم هلندی برای طرفداران و یحیی (تور هلند ارزان)

به گزارش مجله آی سیب، پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی محبت آمیز با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.

افشاگری یک بازیکن پرسپولیس از علت لوکادیا برای ترک ایران ، خبر تلخ هم تیمی مهاجم هلندی برای طرفداران و یحیی (تور هلند ارزان)

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، لوکادیا بامداد دوشنبه پس از کش وقوس فراوان با باشگاه، ایران را ترک کرد. این در حالی است که او شنبه شب بدون اطلاع مدیران باشگاه قصد خروج از ایران را داشت که به علت عدم دریافت مفاصاحساب مالیاتی برای خروج از ایران با مشکل روبرو و مجبور شد باشگاه را از اقدام خود آگاه کند. در نهایت اتفاقی که برای پرسپولیس خوشایند نبود، رخ داد و لوکادیا در آستانه این بازی حساس از ایران رفت.

بیماری همسر بهانه بود؟

لوکادیا علت این تصمیم ناگهانی را بیماری همسرش عنوان نموده بود اما مدیران پرسپولیس معتقدند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالا دلایل دیگری وجود داشته که لوکادیا ایران را ترک نموده است؛ دلایلی که البته مدیران پرسپولیس از آن بی خبر هستند. برخلاف خبرهایی که دیروز منتشر شد، پاسپورت این بازیکن هم در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده است و لوکادیا بعد از ساعاتی حضور در فرودگاه امام(ره) در نهایت پیروز شد ایران را ترک کند. یکی از مسئولان پرسپولیس به خبرنگاران می گوید: در فوتبال اروپا باشگاه ها به مسائل خانوادگی بازیکنان و اینکه فوتبالیست ها در این زمینه با مشکل روبرو شوند، اهمیت زیادی داده می گردد ولی ما بعید می دانیم مسئله ای برای همسر لوکادیا به وجود آمده باشد. هنوز هم نمی دانیم او چرا ایران را ترک نموده است.

پرسپولیس شکایت می نماید

طبق نامه ای که وکیل لوکادیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است، این بازیکن از باشگاه درخواست 48ساعت مرخصی اضطراری نموده و با وجود اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن در ایران، حاضر نشده است تصمیم خود را تغییر دهد. لوکادیا تا 48ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد نمود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام نموده حق و حقوق لوکادیا هم پرداخت شده است.

خداحافظی نکردن با بازیکنان

هنوز رسانه ها و بعلاوه باشگاه پرسپولیس دلایل روشن و قطعی در خصوص رفتن لوکادیا منتشر ننموده اند و جالب اینجاست که او بدون خداحافظی با بازیکنان پرسپولیس این تیم را ترک نموده است. با این حال، یکی از بازیکنان پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درخصوص جدایی لوکادیا می گوید: او بدون مشکل در کنار ما تمرین می کرد ولی من کاملا متوجه شدم که لوکادیا در این چند هفته شرایط روحی خوبی نداشت. او مدتی پیش با من صحبت کرد و با صراحت گفت که احساس خوبی ندارد و دوست ندارد دیگر در ایران بماند. ما هم شنیده ایم که لوکادیا درخواست مرخصی نموده ولی با حرف هایی که قبلا به من زد، بعید است به ایران برگردد.

احتمال جدایی دیاباته

بعد از جدایی لوکادیا، حالا شایعاتی درخصوص احتمال جدایی شیخ دیاباته هم مطرح است و می گویند حتی این بازیکن حاضر است بدون درنظر گرفتن مسائل مالی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند. یحیی گل محمدی به هیچ عنوان تصور نمی کرد در این مقطع از فصل با چنین بحرانی روبه رو گردد، تیم او بدون شک با اتفاقات اخیر کار سخت تری برای قهرمان شدن خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2195

به "افشاگری یک بازیکن پرسپولیس از علت لوکادیا برای ترک ایران ، خبر تلخ هم تیمی مهاجم هلندی برای طرفداران و یحیی (تور هلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری یک بازیکن پرسپولیس از علت لوکادیا برای ترک ایران ، خبر تلخ هم تیمی مهاجم هلندی برای طرفداران و یحیی (تور هلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید