افشای مشخصات و قیمت گوشی میان رده Moto G22

به گزارش مجله آی سیب، مشخصات کامل و قیمت گوشی Moto G22 از طریق منابع مختلفی از جمله وبسایت بنچمارک Geekbencgh افشا شده است.

افشای مشخصات و قیمت گوشی میان رده Moto G22

به گزارش خبرنگاران، به غیر از وبسایت بنچمارک Geekbench، مشخصات گوشی Moto G22 آینده در برخی پلتفرم های صدور گواهینامه مانند NBTC، EEC و FCC نیز دیده شده است. این لیست مشخصات نشان می دهد که شرکت موتورولا که یک برند متعلق به شرکت لنوو است، ممکن است به زودی از این دستگاه رونمایی کند. امروز، Nils Ahrensmeier در وبسایت خبری TechnikNews کل مشخصات و قیمت Moto G22 را فاش کرد. در ادامه به معرفی این گوشی براساس این گزارش تازه می پردازیم.

اطلاعات فاش شده تازه نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است که دارای وضوح HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز می باشد. یک رندر فاش شده از یک گوشی هوشمند محصول شرکت موتورولا با نام رمز Hawaii+ به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی در ابتدا از طریق Evan Blass، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، فاش شده بود. به گفته Blass، تلفن هاوایی پلاس دارای یک پنل OLED است، اما G22 دارای یک پنل LCD است. از این رو، این احتمال وجود دارد که Austin یا Rhode (نام های رمزی) به عنوان Moto G22 عرضه شوند.

گوشی میان رده Moto G22 به پردازنده Helio G37 مجهز خواهد شد. این تراشه اولین بار در Moto G Power (2022) که سال گذشته میلادی معرفی گشت، دیده شده بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد. این باتری احتمالا از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. با وجود داشتن باتری بزرگ، گوشی G22 تنها 185 گرم وزن خواهد داشت.

برای گرفتن عکس های سلفی، گوشی G22 ممکن است دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 باشد. در پنل پشتی دستگاه نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید 118 درجه و یک لنز ماکرو یا عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 قرار داده شده است. این دستگاه بر روی آخرین سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 12 اجرا می شود و به کاربران یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

گوشی Moto G22 احتمالاً در رنگ هایی مانند مشکی کیهانی (Cosmic Black)، آبی کوه یخ (Iceberg Blue) و سفید وارد بازار خواهد شد. در مورد قیمت این دستگاه نیز حدس هایی شده است. پیش بینی می شود که این گوشی دارای برچسب قیمتی 200 یورو (تقریبا معادل 228 دلار) باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2076

به "افشای مشخصات و قیمت گوشی میان رده Moto G22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و قیمت گوشی میان رده Moto G22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید