امیر قطر در سفری رسمی به تونس رفت

به گزارش مجله آی سیب، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در سفر رسمی 2 روزه خود به تونس، وارد فرودگاه بین المللی قرطاج شد.

امیر قطر در سفری رسمی به تونس رفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین مسافرت به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش به نقل از اسپوتنیک، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در سفری رسمی برای سومین بار در 3 سال گذشته و به عنوان اولین سفر یکی از روسای کشور های عربی به تونس پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه بین المللی قرطاج تونس شد.

قیس سعید، رئیس جمهور تونس و شماری از مقامات بلند پایه این کشور از امیر قطر در فرودگاه بین المللی قرطاج استقبال کردند.

: سفر دو روزه امیر قطر به اردن

سامی السعیدی، سفیر تونس در قطر بر اهمیت ملاقات رسمی شیخ تمیم بن حمد از تونس و آثار آن بر تقویت روابط دو کشور و سوق دادن همکاری دو جانبه به سطوح و بخش های مختلف و افق های وسیع تر تاکید نمود.

سامی السعیدی گفت: این ملاقات موید ماهیت ویژه و استثنایی روابط ممتاز میان دو کشور است به ویژه اینکه این سفر تنها چند ماه پس از انتخاب قیس سعید به مقام ریاست جمهوری تونس انجام می گیرد.

سفیر تونس در قطر ابراز امیدواری کرد این ملاقات رسمی زمینه ای برای تقویت هماهنگی، همگرایی و مشورت ها میان دو کشور و مشوقی اضافی برای حضور شرکت های مالی و سرمایه گذاری در تونس باشد و همکاری متمایز دو کشور به یک مشارکت منسجم و موثر ارتقا یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 712

به "امیر قطر در سفری رسمی به تونس رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قطر در سفری رسمی به تونس رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید