این رندرها طراحی احتمالی نسل جدید گلکسی فولد را نشان می دهند

به گزارش مجله آی سیب، با وجود اینکه عرضه نسل اول گلکسی فولد با مسائل زیادی روبرو شده و بعد از چند ماه تاخیر قرار است به زودی دوباره عرضه گردد، اما این شرکت مشغول توسعه نسل دوم آن است که ظاهرا این مدل جدید مطابق با برنامه از پیش معین شده روانه بازار خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده، این گجت تاشو از نمایشگر بزرگ تر 8 اینچی و به جای پلاستیک، از یک پوشش شیشه ای بسیار نازک برای محافظت از نمایشگر بهره می برد.

این رندرها طراحی احتمالی نسل جدید گلکسی فولد را نشان می دهند

در ارتباط با این گجت، سایت LetsGoDigital به پتنت های ثبت شده از جانب سامسونگ روبرو شده که احتمالا طراحی نسل جدید گلکسی فولد را نشان می دهند و به نظر می رسد سامسونگ میخواهد یکی از این راهکارها را برای کوچک کردن قابل توجه اندازه بریدگی نمایشگر عملی کند. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، سامسونگ برای این گوشی، مکان بریدگی نمایشگر را در سمت راست، وسط و چپ بخش فوقانی در نظر گرفته و در نهایت باید ببینیم که آیا این راهکارها عملی می شوند یا نه.

در ارتباط با مشخصات این گوشی تاشو هم می توانیم انتظار تراشه اسنپ دراگون 865 به همراه مودم 5G کوالکام X55، همچنین 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. هنوز در خصوص دوربین هیچ گزارشی منتشر نشده و ولی از آنجایی که گفته می گردد سامسونگ برای گلکسی اس 11 می خواهد دوربین فوق العاده ای به ارمغان بیاورد، برای نسل دوم گلکسی فولد هم می توانیم انتظار ارائه دوربین بسیار جذابی را داشته باشیم.

در هر صورت نوآوری های مربوط به دوربین پرچم داران جدید سامسونگ هرچه که باشد، به زودی گزارش های بیشتری در خصوص آن ها منتشر می گردد و با خیال راحت تری می توانیم در خصوص آن ها صحبت کنیم.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 348

به "این رندرها طراحی احتمالی نسل جدید گلکسی فولد را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رندرها طراحی احتمالی نسل جدید گلکسی فولد را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید