تمام مشخصات گلکسی A24 فاش شد

به گزارش مجله آی سیب، بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ میخواهد در ماه های آینده از گوشی گلکسی A24 رونمایی کند. حالا به لطف افشای تمام مشخصات این گوشی، می توانیم به جزئیات آن بپردازیم.

تمام مشخصات گلکسی A24 فاش شد

ظاهرا این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد بهره می برد که مبتنی بر رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز است. برای مقایسه باید بگوییم که نسل قبلی این گوشی یعنی A23 با نمایشگر LCD راهی بازار شده است. قلب تپنده این گوشی اگزینوس 7904 است که تراشه قدیمی 14 نانومتری محسوب می گردد و حدود 3 سال از عرضه آن می گذرد. از بین گوشی هایی که از این تراشه استفاده نموده اند می توانیم به M20، M30 و A40 اشاره کنیم.

دوربین اصلی از سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می نماید که مانند نسل قبلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. بعلاوه در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق یا ماکرو 5 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نماید. البته مدتی قبل اعلام شد که ظاهرا این گوشی بدون دوربین ماکرو راهی بازار می گردد و بنابراین احتمالا سنسور موردنظر برای تشخیص عمق خواهد بود. برای هواداران عکس های سلفی هم باید بگوییم که گلکسی A24 قرار است با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه گردد.

اگرچه منبع انتشار این مشخصات اعلام نموده که به احتمال زیاد باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می نماید، اما در این زمینه اعلام نموده که اطلاعات مربوط به باتری را نتوانسته به وسیله منابع مختلف تایید کند. با توجه به اینکه نسل قبلی این گوشی از شارژ 25 واتی پشتیبانی می نماید، کاهش سرعت شارژ برای گلکسی A24 بسیار بعید به نظر می رسد.

در نهایت باید بگوییم که این گوشی از رم 6 گیگابایتی استفاده می نماید و مدل پایه هم با حافظه 64 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.

منبع: mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2169

به "تمام مشخصات گلکسی A24 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات گلکسی A24 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید