بازگشت اردک های زیبای ماندارین به کانادا

به گزارش مجله آی سیب، اردک های نر ماندارین به لطف پرهای رنگارنگ شان به عنوان یکی از زیباترین حیوانات دنیا به حساب می آیند. این اردک ها از بومیان آسیای شرقی هستند، جایی که هنوز هم به وفور یافت می شوند و در انگلیس نیز جمعیت قابل توجهی از آنان وجود دارد. هنوز دیدن اردک ماندارین در آمریکای شمالی یک موضوع نادر است.

بازگشت اردک های زیبای ماندارین به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خبرنگاران - شاید یکی از معروف ترین اردک های ماندارین نر در آمریکای شمالی را در بریتیش کلمبیا، در کانادا می توان یافت. این اردک که به نام ترور نامگذاری شده است، بین دریاچه برنابی و دریاچه گوزن که هر دو در حومه شهر ونکوور واقع شده اند سکنی می گزیند. ترور برای اولین بار در سال 2018، در این مکان مشاهده شد.

گردشگران برای دریافت عکس از این اردک رنگارنگ، که با پرهای نارنجی، بنفش، سفید و آبی اش بی نظیر است، به این دریاچه سر می زنند. با این حال، پس از رؤیت های اولیه در سال 2018، ترور ناپدید شد و تا نوامبر 2019 دوباره مشاهده شد، که یک عکاس محلی او را مشاهده کرد و عکس های جدیدی از او گرفت. با آمدن بهار، او دوباره ناپدید شد، اما خوشبختانه او دوباره در سال 2020 رؤیت شده است. این حیوانات بومی نیستند.

این گونه اردک های غیر بومی گاهی اوقات می توانند تهاجمی شوند. از آنجا که آنها در اکوسیستمی که در آن فرو رفته اند هیچ شکارچی طبیعی ندارند، می توانند به سرعت از کنترل خارج شده و حیات وحش محلی را به هم بزنند. به همین دلیل کنترل های دقیقی بر این حیوانات عجیب و غریب انجام می گردد.

بنابراین، در حالی که می توانیم از پرهای رنگارنگ آنها لذت ببریم می توانیم سعی کنیم پرده از راز مکان آنها برداریم.

مردم محلی از این موضوع هیجان زده هستند که ترور، این اردک نر ماندارین، برای سومین سال پیاپی در بریتانیا کلمبیا مشاهده شده است.

منبع : My Modern Met

منبع: چمدان
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 983

به "بازگشت اردک های زیبای ماندارین به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت اردک های زیبای ماندارین به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید