بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه خدمات عادی بازگشت

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بازگشت بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه ارائه خدمات عادی خبر داد.

بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه خدمات عادی بازگشت

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در پی تداوم فرایند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان بخشی از بیمارستان رازی اهواز که در دو سال اخیر سنگر اصلی دفاع از بیماران در برابر تهاجم کرونا بود به چرخه ارائه خدمات عادی بازگشت .

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در حال حاضر بخش زنان و زایشگاه مجهز و آماده پذیرش بیمار است. بیماران مسمومیت نیز باهماهنگی اورژانس 115 به بیمارستان رازی هدایت و اعزام خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ارائه خدمات به بیماران ترومایی ساده نیز آغاز شده که بدون نیاز به بستری، اقدامات اولیه آن ها انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: هم اکنون بیمارستان به دو بخش سبز و بخش بیماران مبتلا به کووید - 19 تقسیم شده است. بیماران مبتلا به کرونا عمدتا در بخش های آی سی یو بستری هستند و بخش های عادی شامل زنان، زایشگاه و جراحی در حال حاضر خالی از بیمار بوده و تنها در بخش های عفونی و داخلی حدود 10 تا 15 بیمار بستری هستند.

ابول نژادیان بیان کرد: همچنین از تعداد هفت آی سی یو بیمارستان، یک آی سی یو خالی و دیگری به بیماران غیرکووید اختصاص یافته و در دیگری تنها یک بیمار بستری است، سه مورد دیگر در حال ارائه خدمات به بیماران هستند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر تعداد بیماران کووید - 19 در خوزستان به اندازه قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرها در شرایط آبی قرار دارند که جای خوشحالی دارد و امیدواریم با تداوم فرایند واکسیناسیون و مراعات پروتکل های بهداشتی، شرایط آرام فعلی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، بیمارستان رازی اهواز بیمارستان سانتر کرونا در استان خوزستان از ابتدای همه گیری به عنوان بیمارستان اصلی پذیرای بیماران کووید - 19 و در پیک های طولانی و سنگین خوزستان، خط مقدم مقابله با کرونا بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1963

به "بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه خدمات عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه خدمات عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید