تصمیم نهایی با شفر است، هیچ پولی به باشگاه استقلال واریز نشده است

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی در حاشیه دیدار استقلال برابر الدحیل قطر گفت: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و با شکست این تیم تا حدودی صعود خود را به دور بعد حتمی نموده و آماده دیدار برابر العین امارات باشیم که می تواند یکی از حساس ترین دیدارهای ما در این گروه باشد.

تصمیم نهایی با شفر است، هیچ پولی به باشگاه استقلال واریز نشده است

وی تاکید نمود: بازیکنان ما آمادگی کاملی دارند تا بتوانند مقابل حریف پرقدرت صف آرایی نموده و ان شاالله این بازی را با پیروزی به سرانجام برسانند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد 400 هزار دلار به باشگاه استقلال واریز شده است، توضیح داد: از شما می خواهم که سوالات خوب و شادی آور بپرسید. هیچ پولی به باشگاه استقلال وارد نشده و این صحبت ها شایعه ای بیش نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است وینفرد شفر قرار است که تیم فوتبال بن یاس امارات بپیوندد گفت: من از این خبر بی خبرم و نباید در این مورد اطلاع هم داشته باشم. در این خصوص شفر باید تصمیم نهایی را بگیرد.

فتحی در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه ای را با شفر برگزار خواهید کرد یا خیر گفت: به طور حتم به زودی جلسه ای را با شفر برگزار خواهیم تا وضعیت ایشان در مورد رفتن از استقلال و بحث های اقتصادی شفاف سازی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 199

به "تصمیم نهایی با شفر است، هیچ پولی به باشگاه استقلال واریز نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی با شفر است، هیچ پولی به باشگاه استقلال واریز نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید