تغییرات ملانیا در کاخ سفید

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگار پیشین روزنامه نیویورک تایمز با انتقاد از ملانیا ترامپ بابت ایجاد تغییرات در رز گاردن کاخ سفید گفت، از این ناراحت است که بانوی اول آمریکا یک خارجی است و هیچ حقی برای ویران کردن تاریخ آمریکا ندارد.

تغییرات ملانیا در کاخ سفید

به نوشته روزنامه دیلی میل، این سخنان جنجالی کورت ایچنوالد با واکنش انتقادی بعضی از روزنامه نگاران از جمله جیک تپر از سی ان ان روبرو شد که او را بیگانه هراس و خطاکار توصیف کرد.

توییت انتقادی این روزنامه نگار سابق نیویورک تایمز ساعاتی پس از آن منتشر شد که ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا از اتمام تغییرات در باغ رز کاخ سفید(رز گاردن) و آماده سازی آن برای سخنرانی روز سه شنبه دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواستار و پذیرش نامزدی برای انتخابات اطلاع داد.

در پیغام توییتری کورت ایچنوالد که بعدا حذف شد، آمده بود: این ویرانی تاریخ ماست و دیگر بانوهای اول آمریکا چنین رفتار گستاخانه ای انجام ندادند. اولین مرتبه ای است که از اینکه بانوی اول خارجی است، عصبانی می شوم. او حق ندارد تاریخ ما را ویران کند.

پس از انتقادهایی که وارد شد، ایچنوالد 59 ساله بابت پیغام هایش عذرخواهی نموده و آن ها را حذف کرد.

او گفت: مردم منظور مرا از اینکه گفتم ملانیا خارجی است و گیاهانی را خراب کرد که به دست بانوهای اول کاشته شده و تقریبا 100 سال آنجا بود، اشتباه برداشت کردند. اشتباه کردم این را گفتم. حرفم این بود، مردمی که به آمریکا می آیند باید تاریخ آن را جشن گرفته، نه اینکه آن را نادیده بگیرند. به هر حال این پیغام ها را حذف کردم. هدفم آن سوءنیتی که برداشت شد، نبود. باید مراقب برداشتی که می شد از حرف هایم کرد، می بودم. گاهی پیش می آید. من عذرخواهی می کنم.

کاخ سفید 2008

، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1189

به "تغییرات ملانیا در کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات ملانیا در کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید